Avatar billede Qudash Nybegynder
16. juni 2011 - 08:05 Der er 6 kommentarer

USB Hub = Ukendt enhed?

Hej Eksperten.dk.

Jeg har et lille problem, med en USB hub, som jeg har plugget til min computer. Jeg kan se, at der kommer strøm ud til den, da jeg har en bærbar kølerplade sat til, og den kører som den skal. Men så stopper alt det gode også. Når jeg f.eks. sidder min usb mus til, så virker den ikke, og det samme sker der med min ekst. hdd., men hvis jeg sidder tingene til, uden at bruge hubben, så virker det hele fint. Hvordan kan jeg få det til at fungere, så den også kan finde de ting, som jeg sidder til i hubben?

Hubben, står som ukendt enhed, inde under kontrolpanel :(

Håber at der er nogen, der kan hjælpe mig..
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2011 - 09:14 #1
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Qudash

prøv at højre klikke på driveren der ikke virker og gå i egenskaber og lad den selv prøve at finde en driver over nettet
virker det ikke må du skrive hvilket bundkort-styresytem du bruger

m.v.h
Avatar billede alilarsen Nybegynder
16. juni 2011 - 09:32 #2
kommer det med en driver? hvis Windows XP SP3 eller Win Vista eller Win 7 det automatisk installerer sin driver, så skal du ikke har et problem
Avatar billede Qudash Nybegynder
16. juni 2011 - 09:42 #3
Jeg kører med Windows Vista Home basic.
Jeg kan ikke lige huske hvad det er for et bundkort, der sidder i denne computer.
Jeg kan fortælle at det er en Compaq Presario CQ71.
Jeg har forsægt at søge noget info, omkring denne bærbar, men kan simpelthen ikke finde noget, nogen steder :(
Avatar billede foodear Praktikant
16. juni 2011 - 09:43 #4
Er der strømforsyning til hubben ? Hvis ikke, så anskaf en med ekstern strømforsyning. Kunne være at din maskine ikke kan levere nok strøm via hubben.
Avatar billede Qudash Nybegynder
16. juni 2011 - 10:39 #5
En af benene i kortlæseren, er bøjet, så den rammer en af de andre, og det har desværrer nok kortsluttet den :(
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2011 - 14:16 #6
prøv at rette det ud hvis du kan - den duer måske alligevel

m.v.h