Avatar billede passiflora Juniormester
10. juni 2011 - 11:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skype flag ved telefonnumre

Hvis brugeren har skype installeret, så vil telefonnumrer blive fremhævet, med flag og ...

Det såmænd ikke fordi jeg ikke forstår det smarte, men layoutet er svært at styre ...

Jeg ved at brugeren kan slå det fra, men kan jeg mon programmerer mig forbi det.

Plese help ...
Avatar billede keysersoze Guru
10. juni 2011 - 11:36 #1
skype har forsøgt med et meta-tag, men det virker ikke i alle situationer (er vist afhængig af doctype) men du kan læse lidt om det her; http://forum.skype.com/index.php?showtopic=78380

Derudover er mulighederne javascript, se fx http://www.codeblog.co.uk/2010/04/07/web-development/how-to-stop-skype-toolbar-from-changing-numbers-to-skype-buttons-ruining-your-website-design-update/ eller lave snyd i din HTML fx i form af at html-encode tal eller lave hidden spans med fx underscore i (1<span style="display: none;">_</span>2...)
Avatar billede passiflora Juniormester
14. juni 2011 - 15:07 #2
Tak for hjælpen ...