Avatar billede OleRiis Nybegynder
08. juni 2011 - 13:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af kammafrederiksen.dk

Hej

Jeg har designet en hjemmeside til kunstmaler Kamma Frederiksen, siden skal bruges til at fremvise malerierne plus eventuelle kunder kan sende en mail med ordre.

Vurdere siden og fortæl mig om den er for lys eller for rodet.

kammafrederiksen.dk

MVH Ole
Avatar billede NielsErikP Mester
08. juni 2011 - 13:10 #1
Hej..
Efter min mening kunne den hvide bagrunds farve godt skabe en for neutral/klinisk indtryk, og da det er en kunster, i det her tilfælde kunst maler.. Ville mit forslag være Background: Burlywood.
Men selvfølgelig det er jo også kun min mening, men det var vel også meninger du efterlyste.

Held og lykke med det!!
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
08. juni 2011 - 13:15 #2
Kan du overhovedet lave om i baggrundsfarve og sådan noget? Det er vel en færdig skabelon fra Bricksite, så jeg er ikke sikker på, hvad du reelt kan ændre i.

Når man trykker på billederne i galleriet, så er der for mange oplysninger og noget er på engelsk. Det bør du lige rette til.

Ellers er siden nem og overskuelig at navigere i.

Det ser ok ud, men er måske lige hvidt nok.

Personligt synes jeg der er alt for meget tekst på forsiden i de 4 bokse.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
08. juni 2011 - 13:20 #3
Og igen til teksten på forsiden, så er det alt for ekstremt brug af tegnet "-".

Det bliver jo brugt i stedet for komma.

Og hvorfor er der en tom søjle i venstre side på alle undersider?
Avatar billede OleRiis Nybegynder
08. juni 2011 - 13:28 #4
Tak for de mange forslag

jeg glemte at skrive adressen rigtigt

http://kammafrederiksen.dk
Avatar billede OleRiis Nybegynder
08. juni 2011 - 14:03 #5
Lukker dette spørgsmål, da jeg har ændret noget af det som der kommenteres på og vil gerne have en ny vudering.
Avatar billede The_Buzz Novice
08. juni 2011 - 14:17 #6
Man plejer nu ikke at tildele sig selv point Ole :)
Avatar billede OleRiis Nybegynder
08. juni 2011 - 15:16 #7
Det var jeg jo nød til for at lukke den.
08. juni 2011 - 15:29 #8
OleRiis, det var en skidt start på dit medlemsskab af Eksperten.  Du åbnede et spørgsmål, der var medlemmer der investerede tid og interesse i at hjælpe dig, og så lukker du uden at tage hensyn dertil!

Hvad du skulle have gjort var at bede de der havde hjulpet om at oprette svar og så lukket ved at acceptere dette eller disse svar.  Det var du muligvis ikke, for dette dit første spørgsmål, klar over.  Jeg vil foreslå at du retter det nu ved at oprette et nyt spørgsmål "Points til xxx og yyy" og i det nye spørgsmål referere til dette og give de skyldige points der.