Avatar billede splitbus Nybegynder
07. juni 2011 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgradere HD i Raid-1 vha X-Raid

Har en Netgear ReadyNAS Duo med 2 stks 1 TB HD'ere som jeg vil opgradere til 2 stks 3 TB HD'ere.

De 2 stks 1 TB HD'ere kører Raid-1 og det er det jeg vil.
Jeg vil bare gerne ha noget mere plads og har læst at ReadyNAS'en understøtter X-Raid, så det skal udnyttes.
Men NetGear skriver at "Diskene i ReadyNAS Duo kan konfigureres i X-RAID"

Hvad så med Raid-1, kører det sideløbende med X-Raid eller ?

Er Novice, så det skal jo nok lidt ud i pap (måske rustfrit :) )
07. juni 2011 - 19:34 #1
Pssssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/splitbus Point ude: 1.800 ? - så længe du tilsyneladende har så mange "Point ude" / hænger spørgsmål, så skal du ikke forvente at folk 'gider' hjælpe dig...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Det har du vist fået at vide før ?)

---
Avatar billede splitbus Nybegynder
07. juni 2011 - 19:46 #2
UPS :)

Det skal da rettes med det samme TAK
Grunden ti det høje tal og jo også at jeg næsten altid opretter spørgsmål med 200 points, netop for at få et hurtigt svar :(
Men det er åbenbart for useriøst, så jeg vil da overveje at bruge færre points.

Håber så stadig folk vil svare på resten af mine spørgsmål
Avatar billede splitbus Nybegynder
07. juni 2011 - 19:56 #3
Så er der ryddet op, så nu venter vi bare på alle de dejlige svar I nu vil hjælpe mig med :)

Beklager rodet :(
Avatar billede splitbus Nybegynder
08. juni 2011 - 11:14 #4
Hvaså er der ingen der vil hjælpe ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
08. juni 2011 - 13:18 #5
.