Avatar billede tzwon Nybegynder
02. juni 2011 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback ønskes på nyt friskt design

Hej Allesammen,

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i synes om Vinderhimlens nye design.

Link: http://www.vinderhimlen.dk

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen
Asker
Avatar billede rix Praktikant
02. juni 2011 - 19:18 #1
den lille menu hvor der bla andet er forside om os og kontakt det der står inde i den kan godt være lidt sværd at se
men ellers meget fin design
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. juni 2011 - 22:12 #2
I stedet for at bruge gul, så mange steder i webdesignet så er det bedre kun at bruge farven til at skabe opmærksomhed om nogle vigtigt ting. Det hele flyder lidt sammen når både bjælker og knapper er gule. Det er bedre at bruge den blå farve til bjælkerne.

Baggrunden kommer til at se ret sløret ud når man gør vinduet stort.
Avatar billede rofistick Nybegynder
07. juni 2011 - 15:18 #3
Jeg vil sige, at der er rigtig mange ting, som irriterer mig når jeg kommer ind på siden, og jeg kan ikke helt afgøre om det er en side fyldt med reklamer eller om der bare er nogle cirkus farver!

1) Baggrunden er lav kvalitet, strukken tror jeg - det gør at hele siden ikke kommer til at passe på et baggrundsbillede, desværre!

2) Der går RIGTIG lang tid før man finder ud af hvad man kan lave der inde, billedet på forsiden viser et dating site (2 piger og en fyr der bliver kysset) - den turkish og gule farve signalerer at der er noget billigt, og det gør at man tror at man er kommet på et "trash"-site

Når man så sigter efter menuen, så får man STADIG ikke afvide hvad man kan på siden, men man får endnu mere forvirring!

Jeg synes du skal prøve og fjerne ALT det man ikke skal bruge for at komme videre på siden, og så se hvad der er tilbage!

Addthis & Find os på Facebook er placeret for højt, ned i bunden med den!

Fremhæv din kontakt oplysning meget mere, og evt. centré den, for man når aldrig over i højre side med sit øje, fordi man ved at det er i højre side alt DELING og ligegyldigt indhold er.

Prøv nogle andre farver men stadig inkludér den gule, da det jo er en relevant farve, det må for gudsskyld bare ikke være hovedfarven!
Avatar billede mikaelch Novice
08. juni 2011 - 22:23 #4
Hvad gør din side bedre end dem du linker til , for ligge højere end , dem skal der mere tekst på siden flere gode titler , flere links til siden , derved knokle der ud ad vis vil vinde dette konkurrence markedet.

Fodnoten teksten er meget svær at læse det giver et minus for google den kan godt se hvad farve baggrunden er den tror derved du prøver at snyde dem , så lave er fodnoten der lettest kan se det giver plusser på flere fronter

husk en god links struktur med de titler du vil ligge nummer 1 , skal sættes ind i startegien når man laver en hjemmeside
Avatar billede tzwon Nybegynder
09. juni 2011 - 22:08 #5
@rofistick - Mange tak for dit konstruktive kritik.

Jeg har ikke kunne finde et bedre billede. Hvis du kender et må du gerne sende mig et link :) Det behøves ikke at være et gratis billede.

Facebook boksen. Har jeg også tænkt mig at rykke ned ved 200 likes.
Er ikke helt enig med at man ikke ved hvad siden går ud på.

Har du nogle forslag til hvordan man kunne gøre det mere tydeligt?

Ja helt enig med der måske er lidt for meget af den gule farve. Vil prøve med lidt lyseblå til konkurrence genvejene og selve baggrundsbilledet vil jeg forstørre.

Med venlig hilsen,
Asker
Avatar billede tzwon Nybegynder
09. juni 2011 - 22:10 #6
@mikaelch

Mange tak for dit feedback.

Hvad er god linkstruktur? Kan den nuværende forbedres?

Med venlig hilsen,
Asker