Avatar billede Say Nybegynder
02. juni 2011 - 07:59 Der er 2 kommentarer

Problemer med musemarkøren - den rammer forkert!!

Hej, jeg har et lidt mærkeligt problem. Min musemarkør rammer forkert, når jeg peger på noget, så jeg er nødt til at 'sigte forskudt'... Dette er rimelig problematisk når jeg har brug for god præcision - fx når jeg bruger paint e.l.

Derfor fandt jeg dette forum og skyndte mig at tilmelde mig - for tænkte at det nok var her jeg skulle finde hjælpen (:

Forskydningen svarer ca. til 5 mm på skærmen (hvilket er ret meget).
Jeg har en Dell med styresystemet Windows Vista Buisness og med Service Pack 2.

Nogle der kan hjælpe mig ? (Jeg er ikke specielt skarp til computere så en del forklaring behøves nok mht. hvad jeg skal gøre... )

Håber virkelig på hjælp !!
På forhånd tak (: Hilsen Sabrina
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2011 - 08:09 #1
Hej Sabrina og velkommen

På min xp maskine her har jeg inde i kontroæpanelet-mus-makørindstillinger et tjektegn ved "forøg markørpræsition". Prøv at se om du har noget tilsvarende på din pc.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
02. juni 2011 - 10:55 #2
Er det en touch skaerm?