Avatar billede berner5300 Nybegynder
29. maj 2011 - 23:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Auto placer

Heej alle

Jeg har et problem med at når jeg laver en nyhed i mit system, så vil det ikke se ordenligt ud. Se her
Den kommer for langt ud i siden. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede wanze Nybegynder
30. maj 2011 - 01:38 #1
Det må du nok beskrive lidt bedre.
Avatar billede tjens Nybegynder
30. maj 2011 - 07:13 #2
Lav en kontrol af, at der ikke tastes ord over en hvis længde, og giv en fejlmelding, i stedet for at gemme nyhed/kommentar.

Det er jo ikke tekst, men hærværk, det der :-)
Avatar billede berner5300 Nybegynder
30. maj 2011 - 10:27 #3
Jamen hvordan kan jeg lave det sådan at det vil komme til at se ordenligt ud?
Avatar billede tjens Nybegynder
30. maj 2011 - 13:49 #4
Hvad mener du med ordentligt?

Browseren kan ikke gætte hvor ord skal deles, men hvis du ønsker at vise ord på hundredevis af bogstaver, kan du selv dele dem, ved at sætte mellemrum på de rigtige steder i dit serverscript.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
30. maj 2011 - 14:01 #5
Jamen det jeg gerne vil have den til at tilpasse det i et rum. Altså i mellem to streger, som du kan se ude i venstre side, altså den stiplet linje.
Avatar billede tjens Nybegynder
30. maj 2011 - 14:24 #6
Jeg forstår ikke hvad du mener.

Jeg har lige oprettet en nyhed i dit system, med "lorem ipsum" tekst.
Er der noget i vejen med visningen af den?
Avatar billede berner5300 Nybegynder
30. maj 2011 - 14:54 #7
Nej, ikke den. Men det er hvis man skriver en lang besked. Så kommer det til at gå for langt ud til højre.
Ligesom du kan se i mit først post, der står der
"Jeg har et problem med at når jeg laver en nyhed i mit system, så vil det ikke se ordenligt ud. Se her"

Der er Se her blevet delt så det ikke kommer til at gå for langt ud til højre.
Avatar billede tjens Nybegynder
30. maj 2011 - 15:05 #8
OK, men det er jo det jeg har svaret på i #2 og 4:
Løsningen er at indsætte mellemrum i den lange besked.

Mellemrum er det browseren deler lange linier på.
Avatar billede berner5300 Nybegynder
30. maj 2011 - 15:14 #9
Arh :D
Det må du undskylde, men dem har jeg ikke læst ordenligt igennem

Skriv du et svar, så er der point til dig ;)
Avatar billede tjens Nybegynder
30. maj 2011 - 15:27 #10
PåEkspertenharforumtekstfeltetenfastlængdeogderforvildendelaftekstendererforlangbareikkekunnesesMendesignetbryderikkened.