Avatar billede joachimgoodman Nybegynder
28. maj 2011 - 22:54 Der er 10 kommentarer

Brug for hjælp til at finde en "god" gamer bærbar

Hey Gutter/eller hvad du nu er.

Jeg har meget snart konfirmation og har kigget på nogle computer som jeg ville købe men kunne ikke finde noget "mega godt" til god pris.

Kigger på en "Gamer bærbar" som kan køre: Black Prophecy, World Of Warcraft, Battlefield Bad Company og noget andet.
Den skal være over 15 tommer og skal ikke koste mere end 8999kr.

Håber i kan hjælpe...

Tak på forhånd

Joachim =)
Avatar billede fhansen82 Mester
28. maj 2011 - 23:27 #1
MSI og Alienware laver nogle fine gamer bærbare.

MSI der næsten er inde for økonomisk ramme: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4860640

Et familiemedlem har lige fået noget lign )kan ikke huske den specifikke model), og den så meget lækker ud.

Alienware er noget dyrere når man skal over 15 tommer:

http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/alienware-laptops-tab?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Avatar billede kimtheman Novice
28. maj 2011 - 23:52 #2
Har næsten lige hjulpet en med at gøre sådan en MSI klar. Rigtig fed/ fin maskine.
Og grafikkortet den er i den maskine der henvises til er rigtig godt placeret:
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5870.23073.0.html
Så rigtig fin gamer Pc.

Omkring Dell, der ville jeg tænke mig godt om, inden jeg købte derfra.
Ja indrømmer, det er lang tid siden den dårlige omtale. Men efter den Meget dårlige omtale i blandandet kontant osv ville jeg ikke købe noget derfra.
Avatar billede fhansen82 Mester
29. maj 2011 - 16:57 #3
Skal sige at jeg selv har Dell Alienware stationær. Jeg har haft problemer med dyret, men har fået meget fin service med god opfølgning. Dog var det service firma, som Dell har udliciteret deres hardware udskiftning frygtelige. Var nødt til at problemløse selv efter de havde været der. Det er ikke direkte Dell's skyld. Anbefalede dem dog at skifte firma. Dell har ganske gode ordninger i forbindelse med Alienware. Men ja, det er korrekt at nogle brugere har fået dårlig service, men husk også hvor nemt det er for folk at opføre sig dårligt, når deres ting ikke virker. Ikke altid lige sjovt at sidde i en service afdeling. Har desden også selv kollegaer som har haft problemer med deres Alienware produkter (både gode og dårlige erfaringer), men i sidste ende har de fået afhjulpet deres problemer.
Avatar billede kimtheman Novice
29. maj 2011 - 22:20 #4
Vil også bare sige, at siden jeg så det program for lidt over 1 år siden, er jeg rystet over, så ringe de behandlede nogen af deres kunder. Og fik den fornemmelsen at det ikke kun var et par vi snakker om. Og sådanne bommerter, må da tage nogle år at rette op på igen.
For mig gør det. Jeg køber ikke ved dem.
1.http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/02/02153938.htm
2.http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/02/02160917.htm
Avatar billede fhansen82 Mester
29. maj 2011 - 22:37 #5
Sådan er det jo med mange firmaer. Nu blev Dell bare lige trukket frem. Bare smut en tur ind på Trustpilot og lign. sider og læs om forskellige firmaer. Her vil der også altid være både gode og dårlige anmeldelser. Hvis du har fået dårlig kundeservice i Kvikly, betyder det så at man aldrig skal handle der mere? Der kan være mange forhold som man ikke kender til, når sager bliver trukket frem. Og Kontant har jo altså en tendens til at få tingene til at se rigtigt slemme ud. Det ville da være kedeligt andet, og så er der jo ingen seere. Man skal altid tage tingene med et gran salt :O)
Avatar billede kimtheman Novice
30. maj 2011 - 06:32 #6
tja det er jo som man vælger at se på det.
Avatar billede fhansen82 Mester
30. maj 2011 - 07:52 #7
Præcis. Firmaer har også lov til at forbedre sig. Men det er jo heldigvis op til den enkelte om hvad man ønsker :O)
Avatar billede joachimgoodman Nybegynder
03. juni 2011 - 09:32 #8
Jeg har kigget lidt på jeres forslag men bliver lidt i tvivl når jeg høre "kimtheman" problemer. Jeg har også kigget lidt på den her:

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540780

Den er ikke rigtig en gamer bærbar men den har O.K ram og super grafik kort.

Hvad syntes i?

MVH Joachim - Som har brug for hjælp
Avatar billede joachimgoodman Nybegynder
15. juni 2011 - 20:35 #9
Har fået min nye gamer pc fra asus =)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 10:30 #10
Lukketid?
Har du fået hjælp til dit problem, så bed dem der har hjulpet om af lægge svar. Hvis ikke lægger du selv svar og lukker spørgsmålet.