Avatar billede emilovicho Nybegynder
27. maj 2011 - 13:37 Der er 2 kommentarer

hvordan satan starter man EXPRESS GATE?????

jeg kan ikke starte EXPRESS gate på min nye ASUS G73SW. det er ikke fordi programmet ikke virker ( og hvis det ikke gør så ved jeg det ikke endu) for jeg har endu ikkke kunne starte det. men hvor sidder aden knap man starter den med..... og hvis nogen ved hvad helvede man gør hvis ikke ens skype virker så svar herunder eller på det spørgsmål jeg har stilt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2011 - 21:13 #1
Avatar billede emilovicho Nybegynder
21. juni 2011 - 21:48 #2
men jeg har læst den manual og når jeg klikker på de knapper der sidder på mit tastatur (der skulle starte express gate så funker lortet bare ikke)så starter den noget med strømspare mode og nogle andre "modes" det er bare irreterene... det jeg egentlig vil vide om ikke man kan starte det uden at klikke på en dum tast?