Avatar billede blaz Nybegynder
26. maj 2011 - 21:47 Der er 3 kommentarer

Hente data fra anden side

Mit spørgsmål er egentlig ret simpelt. Jeg har dog ikke så meget forstand på JavaScript, som jeg er sikker på at løsningen på mit problem.

Jeg skal hente noget data fra en hjemmeside. Mere konkret

http://joers.dk/10056.cms

Jeg skal bruge listen over biler. Dvs. "rammen" om listen af biler - dvs. designet - skal ikke være der, når jeg loader denne liste af biler ind på en anden hjemmeside.

Det skal således UDELUKKENDE være listen af biler jeg henter ind i et andet dokument, som vises online.
Er der nogen der har nogle forslag til hvordan dette kan gøres?
Avatar billede magic-mouse Novice
26. maj 2011 - 22:49 #1
Det er let. Du beder ham om adgang til hans service. Og der efter sætter du den op efter hans anvisninger.

Husk det er ikke tilladt at "tage" indhold fra andres sider uden deres accept iflg. copyright loven.
Avatar billede blaz Nybegynder
29. maj 2011 - 03:32 #2
Jeg er godt klar over copyright-bestemmelserne.
Jeg skal have data ind på en anden webside .. kan man ikke gøre det vha. JS? Dvs. fjerne designet fra siden m.v.?
Avatar billede magic-mouse Novice
30. maj 2011 - 13:05 #3
Pointen var, at hvis du har fået tilladelse, kan ham som har siden assitere dig med samme kode til din egen side. Så vidt jeg kan se på hans sides opbygning skulle det være muligt.