Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. maj 2011 - 17:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til LOGO

Hej.
Jeg står og skal bruge et logo til mit nye foto/web/grafik firma - og ja, jeg kan ikke rigtig selv lige komme på noget..

Jeg havde tænkt noget med 89  og Eighty Nine ..

Da firmaet hedder 89 eller Eighty Nine, om man vil ;)

Håber der er nogle der kan hjælpe..

200 point for det.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2011 - 18:18 #1
89 relatere til mange ting, ved ikke hvordan det relatere til dit firma?

Men prøv at google det på nettet og i billeder
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
22. maj 2011 - 18:28 #2
89 relatere til mange ting, ved ikke hvordan det relatere til dit firma?

Men prøv at google det på nettet og i billeder

Ha ha :-)

Det kunne være du skulle overveje et andet navn niklas1..
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2011 - 18:34 #3
:-) ja jeg syntes også jeg ville være lidt mere diskret!
Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. maj 2011 - 19:05 #4
ehm, jeg undersøger da vidst lige på nettet, lader det til? :)
Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. maj 2011 - 19:06 #5
Det eneste det relatere er at, jeg er fra 89' ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2011 - 19:20 #6
Hvad så med 1989, Nineteen Eighty Nine, det er lidt mere uskyldigt
Avatar billede Rosenborg Praktikant
22. maj 2011 - 19:24 #7
Personligt synes jeg navnet 89 udmærket, det er et provokerende navn som ikke glemmes let, og det er vel meningen med når man køber et domæne :)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
22. maj 2011 - 19:27 #8
Personligt synes jeg navnet 89 udmærket, det er et provokerende navn som ikke glemmes let, og det er vel meningen med når man køber et domæne :)

Seriøst? Man vil vel ikke huskes for enhver pris.

Og forestil dig lige at skulle finde virksomheden blandt de andre søgninger. Jeg tror der er flere kunder, der vil blive forargede.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. maj 2011 - 20:06 #9
Jeg fortsætter under navnet EightyNine
Er her en som kan hjælpe med et logo?
Avatar billede danco Nybegynder
23. maj 2011 - 01:19 #10
Mon ikke det ville virke mere seriøst hvis et firma der skal leve af grafik selv designer sit logo?
Det er blot min lille tanke.

Den letkøbte løsning er vel egentlig bare at lave noget lækkert text med "89" og så lave den i 3D i photoshop eller illustrator.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
23. maj 2011 - 09:54 #11
Jeg har prøvet og prøvet mig frem - men kan ikke komme på noget som helst.
Jeg syntes aldrig jeg selv kan lave noget ordentlig til mig selv !
Avatar billede niklas1 Nybegynder
20. august 2011 - 18:47 #12
....