Avatar billede vifa Novice
20. maj 2011 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gode grafiske/design/layout tips

Hej,

Jeg vil gerne lige have det der thouch der gør, at en hjemmeside kommer til at se helt professionel ud. Det har nok aldrig været min stærke side det med det grafiske - så hvis i sidder med nogle gode fif og råd, så belønner jeg dem med 20 points.

Den sidste hjemmeside jeg har lavet, har jeg brugt gradient fra Gimp til diverse ting - og det har nu egentlig været meget godt.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. maj 2011 - 22:40 #1
Det er lidt svært at give råd når man ikke har noget at se på.. Det eneste jeg kan give dig af råd er øvelse gør mester.

Hvis man vil være grafiker, så kræver det at man er kreativ og har fantasien i orden, man skal kunne forstille sig det endelig slut resultat..  Giv et link til noget af dit arbejde, så kan vi ud fra det komme med konstruktivt kritik :)

God weekend.
Avatar billede vifa Novice
21. maj 2011 - 00:01 #2
Den her arbejder jeg på lige for tiden...

soltracker.dk
Avatar billede vifa Novice
28. maj 2011 - 23:50 #3
Lukket