Avatar billede kelderkold Nybegynder
18. maj 2011 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

give en 2. person adgang til at oploade til mit webhotel

Jeg har et webhotel hos one.com hvor jeg blandt andet oploader livetiming og resultater fra race i klubben fuldautomatisk fra klubben tidstagningsudstyr.
Vi skal så have koblet en bane mere på fra en anden pc som jeg ikke har kontrollen over og derfor ønsker jeg ikke at den får mit password til serveren, men vil kun give dem adgang til en bestemt mappe på serveren med deres eget kodeord.
denne funktion er ikke supporteret af one.com så kan man selv lave en løsning så vi kan sætte systemet op til at oploade til min server uden de får adgang til andre mapper der?

eller skal man skifte udbyder for at lave den løsning?
Avatar billede kjeldsted Novice
18. maj 2011 - 20:24 #1
Nu har jeg selv mest kendskab til one.com og kender ikke så meget til de andre udbydere, så kan ikke fortælle om dét overhovedet er muligt på hostet server. Men i hvert ikke hos one.com.

Men du kan jo altid lave en HTTP upload, hvis der blot skal kunne oploades filer.
Avatar billede kelderkold Nybegynder
18. maj 2011 - 20:35 #2
Ja det er bare filer fra et program der skal oploades, men det vil så kræve jeg tager ud og indtaster koden på mandens pc. og igen hvis han skifter pc.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. maj 2011 - 20:42 #3
Men det kan ikke klares med HTTP i stedet for FTP?
Avatar billede kelderkold Nybegynder
18. maj 2011 - 20:48 #4
nej deter en 3. parts program der laver oploadningen
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2011 - 22:16 #5
[div]Ja det er bare filer fra et program der skal oploades, men det vil så kræve jeg tager ud og indtaster koden på mandens pc. og igen hvis han skifter pc.[div]Nej det kan klares over fjernskrivebord. F.eks. Teamviewer: www.teamviewer.com
Avatar billede kelderkold Nybegynder
16. juni 2011 - 17:28 #6
pstidsen det er nok løsningen, giv et svar
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 17:30 #7
Svar :)