Avatar billede Gurlimor Nybegynder
18. maj 2011 - 17:21 Der er 9 kommentarer

Sletning af bærbar acer Aspire 3000

Sletning af acer Aspire 3000

Jeg skal have slettet min maskine og sat den op som fra fabrikke af hvordan skal jeg gøre det???

Jeg har også en Acer extensa 5220 den skal jeg trykke på Alt-f9 og det virker men det gør det ikke på den anden er der en som har et bud på det.

Vh...
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2011 - 17:37 #1
Fn F2
det starter Acer eManager
Avatar billede Gurlimor Nybegynder
18. maj 2011 - 17:50 #2
Nu er jeg så kommet ind i biosen hvad skal jeg så gøre ???
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2011 - 18:01 #3
Fn F2 i windows skulle starte et program - jf side 19 i manualen - se der.
http://global-download.acer.com/Step5.aspx?Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire%203000&BC=Acer&SC=EMEA_9&LC=en&OS=X01&FS=O01&Category=Document
der er manualen til download.
Avatar billede Gurlimor Nybegynder
18. maj 2011 - 18:48 #4
Undskyld men jeg kan ikke se hvad det her med sletning at maskinen at gøre.

side 19

DDaannsskk
HomeMedia
HomeMedia er et program, du kan bruge til at få adgang til, og dele mediefiler
og tv-signaler via dit hjemmenetværk. HomeMedia giver dig adgang til de
computere på netværket, der har installeret Media Server og TV Server, så du
kan vise delt musik, videoer, billeder og tv-signaler.
Klik på HomeMedia for at åbne startsiden, der viser en liste over medier og tvservere,
der er tilgængelige på dit netværk. HomeMedia er kompatibel med de
fleste UPnP-klient enheder. Klik på Opdater når som helst for at søge efter nye,
delte medieservere.
Bemærk: Du skal først installere og konfigurere Media Server,
inden du kan dele mediefiler, og TV Server, inden du kan dele tvsignaler.
Det er nødvendigt, at du har en aktiv, trådløs adapter, før du kan
bruge HomeMedia.
Avanceret
Dette afsnit indeholder indstillinger for Acer Arcade Deluxe, der giver dig
mulighed for at fintune dens ydeevne, så ydeevnen passer til din computer og
dine personlige præferencer.
Live Update:
Klik på Live Update for at oprette forbindelse til internettet, hvor du kan tjekke
for, og hente, tilgængelige opdateringer for softwaren.
Indstillinger:
Klik på Indstillinger for at udføre forskellige justeringer til din Acer Arcade
Deluxe. Her kan du ændre indstillingerne for Skærm, Lyd, Foto, DVD og BD for
at få det bedste ud af din computer.
Skærm:
Brug dette afsnit til at konfigurere skærmtypen. Du kan vælge Skærmoutput
og Farveprofil, så de passer til dine omgivelser og dine præferencer.
Under Skærmoutput kan du vælge mellem CinemaVision, Letterbox eller Pan &
Scan:
• Valgmuligheden Letterbox viser widescreenfilm i deres oprindelige
størrelsesforhold og tilføjer sorte linjer ovenover og nedenunder filmen.
Avatar billede Gurlimor Nybegynder
18. maj 2011 - 20:09 #6
hvor gør jeg så lige det

hvilken side finder jeg det ??
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2011 - 20:22 #7
Jeg vil mene der er side 25 i den engelske manual "User mamual" som der linkes til......
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2011 - 20:52 #8
Jeg går ud fra, at eManager (fra windows Fn F2) kalder et program, der sætter samme aktion i gang, som man ellers kan få via bios (manualen side 25). Tænkte, at det var lettere at køre fra win - men det er åbenbart ikke tilfældet.
Så udskriv side 25/26, følg den i bios (som startes med F2), og maskinen kan reetableres.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2011 - 17:49 #9
Kunne det bruges?