Avatar billede drfg Nybegynder
17. maj 2011 - 22:55 Der er 4 kommentarer

2 kopier af World of Warcraft på Mac

Hejsa folkens.

Jeg sidder med min Mac og river mig i håret.
Jeg har installeret World of Warcraft og patchet det fuldt ud, ingen problemer der.
Problemet opstår når jeg vil installere spillet igen fordi jeg også skal bruge det i en ældre version. Dvs. at jeg ikke bare kan omdøbe den version jeg allerede har installeret og kopier den. Jeg skal som sagt bruge en ældre version.

Jeg fandt et sted hvor man kunne bruge terminalen. Ved at skrive "cd /Application" kunne man arbejde udenom. Men da jeg ikke har meget erfaring med terminalen kunne jeg ikke få til det at fungere.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede wanze Nybegynder
17. maj 2011 - 23:01 #1
Hvad er problemet i at omdøbe den nuværende World of Warcraft.app til noget andet og installere igen?
Avatar billede drfg Nybegynder
17. maj 2011 - 23:04 #2
Det skal siges at jeg kun har prøvet at omdøbe selv mappen App'en ligger. Skal jeg omdøbe selve World of Warcraft application?
Avatar billede drfg Nybegynder
18. maj 2011 - 01:22 #3
Jeg har prøvet at ændre selve world of warcraft appen. Men uden held. Når jeg sætter installations cd'en i popper den bare op med "Play World of Warcraft" i stedet for "Install World of Warcraft".
Avatar billede wanze Nybegynder
18. maj 2011 - 01:42 #4
Step 1: Open Terminal
Step 2: type in "cd /Application"
Step 3: change access rights to the application folder to none ex. "sudo chmod 0 World\ of\ Warcraft/"
Step 4: Install a application again somewhere new ex. "/home/Users/YOURNAME/World Of Warcraft"
Step 5: change accessright back on old application folder ex . "sudo chmod 755 World\ of\ Warcraft/"

Taget fra http://forums.macnn.com/90/mac-os-x/336732/how-to-instal-one-program-twice/