Avatar billede zica Nybegynder
15. maj 2011 - 17:19 Der er 4 kommentarer

lydoptager eller converter

er der et program til at kunne optage lyde fra ejay techno 5 eller en converter fra tj5 til mp3 jeg har søgt meget inde på google og jeg har ikke kunne finde noget
15. maj 2011 - 17:30 #1
Velkommen til E. ...

... der er en funktion i EJAY programmet som kan Export det hele i *.WAV *.MP3 format!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2011 - 17:33 #2
audacity - det kan optage alt, der passerer dit lydkort.
http://audacity.sourceforge.net/download/
Avatar billede zica Nybegynder
15. maj 2011 - 18:21 #3
jeg har en demo version hvor jeg ikke kan export filer kun gemme som tj5 filer
15. maj 2011 - 19:01 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...