Avatar billede Lundebaby Nybegynder
15. maj 2011 - 12:11 Der er 7 kommentarer

Problemer med bundkort??? hjælp

For en månedstid siden fik jeg min bærbar pc tilbage fra Elgiganten hvor de havde skriftet bundkort og køler, fordi inden jeg fik den lavet blev cpu'en 100 grader varm. Jeg er medlem inde på en hjemmeside som hedder Viaplay hvor man kan se TV3 kanaler, men efter jeg fik min computer tilbage har jeg ikke kunne se noget derinde og jeg har et flash menu program som også kørte fint før, men nu kan jeg slet ikke se menuen selvom jeg har alt det installeret som før.

Min kæreste siger det er pga. det bundkort de har sat i, måske ikke matcher 100% det gamle, så det nok ville være en god idé at reinstallere min computer.

- Er der nogen som tror det vil ændre noget eller skal jeg installere nogen programmer til bundkortet?
Avatar billede magic-mouse Novice
15. maj 2011 - 13:24 #1
Det lyder som om at du skal installere flash spileren, check adobes hjemmeside.
Avatar billede richardjensen Seniormester
15. maj 2011 - 13:25 #2
Hvis det stadig er under garanti, så bed elgiganten om at bringe din comp. I ORDEN .
Avatar billede Lundebaby Nybegynder
15. maj 2011 - 13:28 #3
Tak for svar, men her senere der får jeg den reinstalleret og det står der også på elgigantens papir at man selv skal sørge for at gøre det, så det prøver jeg ellers må jeg tage derned igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2011 - 16:45 #4
Softwaren er ikke under garanti, så det behøves du ikke gøre.
Avatar billede Lundebaby Nybegynder
15. maj 2011 - 16:59 #5
Ved ikke helt hva du mener?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2011 - 19:10 #6
At du ikke får løst problemer med dine problemer på viaplay ved at bruge garantien.
Avatar billede Lundebaby Nybegynder
15. maj 2011 - 19:47 #7
Nej det er jeg klar over, men det har jeg heller ikke sagt! Jeg sagde at hvis det ikke hjalp at reinstallere min computer så må det være bundkortet som ikke er korrekt, men jeg har fået det løst .. Har reinstalleret min pc forfra og nu virker det hele.