Avatar billede Horsdal0 Nybegynder
11. maj 2011 - 10:26 Der er 3 kommentarer

FRYSNING VED BRUG AF MIC OG WEBCAM.

Goddag!

Jeg har et problem da jeg bruger meget mikrofon og webcam på min computer. Men her det sidste stykke tid har jeg slet ikke kunne bruge det, hver gang jeg f.eks. ringer op i Skype, Bruger webcam i Messenger, optager med webcam, optager lyd med mikrofon fryser min computer, ligeså snart jeg trykker på knappen.

Nogle der har nogle forslag om hvad der kan være galt med computeren?

Kører med Windows Vista Home Premium og det er en HP Pavillion Bærbar.
Avatar billede Blandy Praktikant
11. maj 2011 - 11:40 #1
At du bruger windows vista kan nemt bidrage til den dårlige oplevelse;) Men foruden det, så find den nyeste driver til dit webcam på producentens hjemmeside. Også til di Mic.

Sammenhængen må jo være, at en af de driver ikke kan starte når du  vil bruge enten webcam eller Mic.

Ellers hvis der ikke er nyere driver, så afinstaller de gamle og installer dem igen forfra.
Avatar billede Horsdal0 Nybegynder
11. maj 2011 - 16:13 #2
Ligenu er det bare computerens indbyggede mikrofon og kamera den kører på. Så kan ikke se hvordan jeg skulle downloade nye drivere?
Avatar billede Horsdal0 Nybegynder
11. maj 2011 - 16:17 #3
Eller kan jeg det? :)