Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2011 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Plugin: mest besøgte sider som startside

Har hidtil brugt Chrome, men Firefox er nu endelig blevet en ok browser.

Findes der et plugin så man kan få x antal sider, som man har besøgt mest, som sin startside?

Ligesom Chrome og Safari har...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2011 - 18:47 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2011 - 18:58 #2
For let tjente point :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2011 - 21:14 #3
Det plugin kan hvad det skal, men der er dælme ulemper.
Det er indstillet til at være startside, det er det også - hvis man husker at gå til startside inden man lukker browseren ned, for den huske alle faner der var åbne da man lukkede browseren ned :(

Har nulstillet plugin til standard, men det hjælper ikke :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 20:14 #4
Det plugin skal man holde sig fra!
1. virker ikke korrekt.
2. alle åbne faneblade åbnes igen efter nedlukning af browser, og kan ikke konfigureres til IKKE at gøre dette.
3. Man kan kun rette problemet ved at systemgendanne til før installation af plugin.