Avatar billede cbedb Mester
08. maj 2011 - 11:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AVG blokerer for Citrix

Hej
Jeg har en veninde der har adgang til sit arbejde, med noget der hedder Citrix.  Hun har opdateret AVG antivirus og kan nu ikke få adgang, den siger internet explorer ikke fungerer, men alle andre sites er gode nok.
08. maj 2011 - 12:07 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede markus-king Nybegynder
08. maj 2011 - 12:30 #2
Nu ved jeg jo naturligvis ikke hvad problemet 100% er, da du mangler at oplyse nogle ting. Men hvis AVG nægter din veninde adgang til Citrix p.g.a. at det virker mistænkeligt eller lignende, kan hun eventuelt tilføje Citrix til "Udeladte elementer"/"Undtagelser". Derved vil AVG ikke forhindre din veninde adgang til Citrix.

Gå ind på AVG-->Værktøj-->Avancerede Indstillinger-->Resident Shield-->Udeladte elementer.

Derfra kan du tilføje en sti eller fil, du gerne vil have at AVG undlader i sine scanninger.
Avatar billede ahe55 Nybegynder
08. maj 2011 - 14:55 #3
Gå ind i internet explorer  derefter FUNKTIONER >>INTERNETINDSTILLINGER>>SIKKERHED>>marker PÅLIDELIGE WEBSTEDER>>og klik på fanebladet WEBSTEDER og tast det ind der
Avatar billede cbedb Mester
08. maj 2011 - 15:21 #4
Undksyld til karise_larry det skal jeg nok huske
Markus-king det virkede ikke

ahe55 det virkede jeg skulle hilse og sige tak