Avatar billede brgraff1 Nybegynder
27. april 2011 - 20:40 Der er 12 kommentarer

hemmeligt nummer

hej eksperter...

min kæreste bliver ved med at få sms'er fra personer fra bornholm som hun IKKE kender, hun har skjult nummer og hemmeligt nummmer ved telemore.. så kan ikke finde ud af hvordan de har fået hendes nummer..

det er ikke trusel sms'er så politiet kan ikke gøre noget ved det.

min kæreste og jeg bor på fyn.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 20:47 #1
Forkert nummer!
Skrevet til dem at de har fået forkert nummmer?
Avatar billede chalde Seniormester
27. april 2011 - 20:48 #2
Er det beskeder møntet direkte på hende eller hvordan? Folk der kender hende?

Og i har tjekket alle sider (dgs, krak osv..) at nummeret ikke er smuttet ud (det er desværre "normalt" at der opstår fejlkorrespondancer mellem SPer og udbydere af telefonbøger).
Avatar billede wanze Nybegynder
27. april 2011 - 20:57 #3
Ring til Telmore og bed dem blokere de numre, hun modtager SMS-beskeder fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 21:03 #4
#3 det kan man ikke.

Det er udbredt at teleselskaberne kan dette, men det er ikke tilfældet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 21:04 #5
Og er det Telmore eller Telenor?
Avatar billede neoman Novice
27. april 2011 - 21:23 #6
Send tilbage: Tak for din tilmelding til vores frække SMS service, hvor du fremover vil modtage en sjov besked hver gang du skriver. Hver besked koster kun 49,95. Med venlig hilsen SMSjoveServices ApS.
Avatar billede wanze Nybegynder
27. april 2011 - 21:29 #7
@neoman: Det skal være "49,95 plus almindelig SMS-takst!" Ellers et fremragende forslag. ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2011 - 19:03 #8
#6 genialt!
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2011 - 19:06 #9
#6, til sidst: Hvis du fremover ikke ønsker at modtage en sjov besked når du skriver, kan du til enhver tid framelde servicen ved at skrive 'Afmeld' til [nummeret]
Avatar billede niels95 Nybegynder
08. maj 2011 - 00:09 #10
Ha hvor er I geniale :-)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:31 #12