Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 10:22 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Vista - Diagnosticeringspolitik kører ikke

Hej
Vista-IE8  -  internet disconnected.
Netværksdiagnosticeringstjenesten kan ikke køre, da tjenesten diagnosticeringspolitik ikke kører.
Når jeg så vil starte den tjeneste kommer der en fejlmelding:
Fejl 5: adgang nægtet.

Gælde både trådløst og Lan-forbindelsen.

Kan nogen hjælpe mig til igen at komme på internettet?
24. april 2011 - 10:27 #1
Altså - det er dette den skriver til dig ved brug af IE8 ->

Vista-IE8  -  internet disconnected. ?
24. april 2011 - 10:28 #2
Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 10:51 #3
Hej
Meddelelsen er "internet disconnected"
Når jeg så forsøger at oprettet forbindelse til internet kommer følgende fejl:
Kompunent GUID: 7071ECA3- m.flere tal/bogstaver.
Kompunentfil: c:\windows\system32\connect.dll
Fejl: 0x800706BA
Failed to detect internet connectivity
24. april 2011 - 10:56 #4
Systemgendannelse tilbage til da det virkede ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
24. april 2011 - 10:57 #5
Citat:
Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 11:23 #6
Undskyld at jeg fik brugt svar-muligheden.
Jeg har desværre ikke nogen gendannelsespunkter fra før fejlen opstod.
Det skete ved at computeren pludselig gik død.
Efter støvsugning af blæseren fik jeg den igang igen, men så er det at jeg ikke kan få startet Netværksdiagnosticeringstjenesten.
Den finder også fint diverse trådløse internet, men dem kan jeg heller ikke connect
24. april 2011 - 12:45 #7
Du kender måske nok 'pakke' - men gennemfør det alligevel ->

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Ovenstående programmer skal du sansynligvis hente/downloade via en anden PC; overfør til passende andet medie (USB memorystick ell. lign.); og DERFRA køre/installere programmerne på den 'syge' PC ...

Og omvendt med omtalte Log filer ...
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 14:15 #8
Hej kommer lidt mere til dig:

Bemærk tidligere anførte:
Meddelelsen er "internet disconnected"
Når jeg så forsøger at oprettet forbindelse til internet kommer følgende fejl:
Kompunent GUID: 7071ECA3- m.flere tal/bogstaver.
Kompunentfil: c:\windows\system32\connect.dll
Fejl: 0x800706BA
Failed to detect internet connectivity

Kunne det tænkes, at der er en fejl på dll-filen?

Hijackthis-log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:55:48, on 24-04-2011
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.19019)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSLoader.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe
C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Play Movie\PMVService.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuSchd2.exe
C:\Program Files\AVG\AVG10\avgtray.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ENET\ENMTRAY.EXE
C:\Users\JRN~1\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Acer\Empowering Technology\EPOWER\EPOWER_DMC.EXE
C:\Acer\Empowering Technology\ACER.EMPOWERING.FRAMEWORK.SUPERVISOR.EXE
C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\ERAGENT.EXE
C:\Program Files\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\AVG\AVG10\Identity Protection\agent\bin\avgidsmonitor.exe
F:\Jørn\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://uk.rd.yahoo.com/customize/ycomp/defaults/sp/*http://uk.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ikt.ots.dk/edu/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://da.intl.acer.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://da.intl.acer.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://uk.rd.yahoo.com/customize/ycomp/defaults/su/*http://uk.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG10\avgssie.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\Windows\system32\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PLFSetL] C:\Windows\PLFSetL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetPanel] C:\Acer\APanel\APanel.cmd
O4 - HKLM\..\Run: [eAudio] "C:\Acer\Empowering Technology\eAudio\eAudio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files\Acer Arcade Deluxe\Play Movie\PMVService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WarReg_PopUp] C:\Acer\WR_PopUp\WarReg_PopUp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acer Tour Reminder] C:\Acer\AcerTour\Reminder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] C:\Program Files\AVG\AVG10\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Acer Tour Reminder] C:\Acer\AcerTour\Reminder.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Acer Tour Reminder] C:\Acer\AcerTour\Reminder.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Empowering Technology Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: VPN Client.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_08\bin\npjpi142_08.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_08\bin\npjpi142_08.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {23B2C2CD-8252-4925-AEF6-62D7F2C409AF} (WDX.WDX_Main) - https://www2.web-direct.dk/wdx.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C1382D17-2A0D-4EF9-96C6-D4D31F547F2A}: Domain = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O18 - Protocol: avgsecuritytoolbar - {F2DDE6B2-9684-4A55-86D4-E255E237B77C} - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\IEToolbar.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG10\avgpp.dll
O18 - Filter: x-sdch - {B1759355-3EEC-4C1E-B0F1-B719FE26E377} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O20 - AppInit_DLLs: eNetHook.dll
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Autodesk Network Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskNetSrv.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: AVG Security Toolbar Service - Unknown owner - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\ToolbarBroker.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG10\Identity Protection\Agent\Bin\AVGIDSAgent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG10\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: eDSService.exe (eDataSecurity Service) - HiTRSUT - C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSService.exe
O23 - Service: eLock Service (eLockService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eLock\Service\eLockServ.exe
O23 - Service: eNet Service - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eNet\eNet Service.exe
O23 - Service: eRecovery Service (eRecoveryService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRecoveryService.exe
O23 - Service: eSettings Service (eSettingsService) - Unknown owner - C:\Acer\Empowering Technology\eSettings\Service\capuserv.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: MobilityService - Unknown owner - C:\Acer\Mobility Center\MobilityService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: ePower Service (WMIService) - acer - C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePowerSvc.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 10953 bytes

Og mailware-log:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 5363

Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.19019

mbam-log-2011-04-24 (13-49-53).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Objekter skannet: 153210
Tid gået: 4 minut(ter), 23 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)
24. april 2011 - 14:44 #9
Er du tilknyttet et

Domain = sde.esis.dk

???

(Er du sikker på at der er hul igennem der ?)
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 15:51 #10
Øh - nej. Det var noget, som blev brugt i forbindelse med skolegang på en teknisk skole.
Er det lidt som, at det er en firma-pc?

Er det det, som driller?
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 16:08 #11
Under netværksinformationer kan jeg aflæse:

DHCP server: No DHCP server  - skal der ikke være en sådan?
24. april 2011 - 17:31 #12
Nemlig - det har vel ikke virket siden da ? *S* ...

Disse skal 'fixes' i HiJackThis ->

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C1382D17-2A0D-4EF9-96C6-D4D31F547F2A}: Domain = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: SearchList = sde.esis.dk

---

Der er flere oprydningsdetaljer - dette bagefter...
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. april 2011 - 18:17 #13
Så er de fixet.
Men stadig: Connection to LAN and WLAN failed
24. april 2011 - 18:47 #14
Hmmm...

Du skal ind i Netværksopsætningen og sætte den til Automatisk DHCP

Lidt i denne retning ->
www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/opsaetning/netvaerk/windows/vista.aspx
Avatar billede henning56 Nybegynder
25. april 2011 - 09:40 #15
Hej Igen
Har nu fulgt din vejledning - alt var sat til automatisk.
Stadig:
Forbindelsesstatus: ukendt
Tjenesten eller gruppen, som det afhænger af startede ikke

Detaljer om netværksforbindelse:
Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks:
Beskrivelse: Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet
Fysisk adresse: 00-1B-38-2B-D0-E3
DHCP er aktiveret: Ja
Automatisk konfiguration af IPv4-adresse: 169.254.163.41
IPv4 Undernetmaske: 255.255.0.0
IPv4 Standardgateway:
IPv4 DNS-server: 192.168.1.1
IPv4 WINS-server:
NetBIOS er aktiveret over Tcpip: Ja
Link-local-IPv6-adresse: fe80::8c2d:d810:2ee4:a329%8
IPv6 Standardgateway:
IPv6 DNS-server:
Generelt status for LAN-forbindelse, som er aktiveret:
IPv4-forbindelse:  ikke tilsluttet
IPv6-forbindelse: ikke tilsluttet
25. april 2011 - 09:56 #16
... lige en detalje - er du sikker på at der er 'liv' i netværksledningen ???
Avatar billede henning56 Nybegynder
25. april 2011 - 10:10 #17
Ja, det er jeg.
Jeg har prøvet både med kabel og med mit trådløse, som den fint finder. Det samme gjorde sig gældende på en anden bopælsadresse, hvor jeg først afprøvede den.
Den bliver ved med at "kalde" på den Tjeneste, som jeg ikke får adgang til at starte via "Tjenester"
Fejl 5: adgang nægtet
25. april 2011 - 10:27 #18
((Andre i denne tråd med ?))
Avatar billede henning56 Nybegynder
24. maj 2011 - 17:32 #19
Spørgsmålet er nu lukket - der kom aldrig et løsning på problemet. Desværre