Avatar billede kentclark Nybegynder
18. april 2011 - 21:47 Der er 11 kommentarer

Pludselig uægte windows 7

Hej Eksperter håber i kan hjælpe

Min ex købte for en månedes tid siden en Acer bærbar i bilka og den kørte egentlig upåklageligt indtil for nylig. Nu bliver den pludselig ved med at sige at hun har en uægte version af windows 7 hver gang den starter op. Det der er ændret på computeren er at mcafee antivirus er blevet fjernet da prøveperioden var udløbet, og så hentede hun en youtube to mp3 coverter. Hun kan dog ikke huske om meddelesen også kom før disse ændringer blev lavet, så lidt svært at sige om det er dem som er skyld i problemet.

Men håber dog at der er nogle kvikke hoveder som har en løsning til hvordan vi får den meddeles væk??

På forhånd tak
18. april 2011 - 21:51 #1
... Har PC'en været på WindowsUpdate for nylig ?
18. april 2011 - 21:51 #2
Evt. Systemgendannelse et par dage bagud ?

(Ikke at forveksle med "Factory Restore" !)
Avatar billede kentclark Nybegynder
18. april 2011 - 21:53 #3
Jeg mener ikke den har været derinde, men der har været en hel del opdateringer, hver gang computeren bliver slukket.. på det sidste
18. april 2011 - 22:09 #4
... smut du MANUELT til WindowsUpdate og install ALLE opdateringer!!!
Avatar billede kentclark Nybegynder
18. april 2011 - 22:14 #5
okay tak for rådet vi prøver i morgen om det virker
18. april 2011 - 22:21 #6
Bemærk at der for nylig er lanceret en stor ServicePack1 til WIN7 - den kan du evt. FRAklikke i første omgang ...
Avatar billede milter Ekspert
18. april 2011 - 22:44 #7
Jeg (og mange andre) har været ude for det samme. Efter et stykke tid og nogle opdateringer af 7'eren forsvinder advarslerne pludseligt igen :-9
Avatar billede kentclark Nybegynder
18. april 2011 - 22:46 #8
Det er betryggende at høre :-)
Avatar billede lasbas Nybegynder
19. april 2011 - 00:50 #9
Vend bunden i vejret på maskinen og skriv produktnøglen ned
gå til --> Kontrolpanel\System og sikkerhed\System

Tryk på "skrift produktnøgle" og indtast den du skrev ned,
hvis deres validitets server ikke acceptere nøglen så ring til
det suppert nummer som du kommer til efterfølgende.

Microsoft har oppet sig og supporten er glimrende, der
er ingen problemer med at få aktiveret din windows 7

...de taler dansk .:^
Avatar billede tubber Juniormester
19. april 2011 - 08:10 #10
Jeg vil lige sige det kan være en god ide at vælge serviceoacj 1 fra, godt nok skriver de den indeholder andre gamle updates, men jeg har måtte geninstallere 2 gange inden for den sidste uge pga. problemer med servicepack ikke bliver installeret korrekt og anden gang slet ikke ville installere.
07. juli 2016 - 00:41 #11
Hved godt det er lidt tid siden... Men nu kan jeg sige hvad det var så det ikke sker i fremtiden. (; Når den begynder at sige det er det fordi en periode er udløbet. Det sker mest når det er en brugt computer. Men når den siger det er falsk windows skal du bruge produkt nøglen der skulle være under den eller et eller andet sted på den den består a 4 cifre fx ****-****-****-**** efter det så siger den den har aktiveret windows hvis den benægter at produkt nøglen er rigtig så er den allerede i brug også skal man desværre købe en ):