Avatar billede SorenMollerJensen Nybegynder
18. april 2011 - 19:16 Der er 1 kommentar

Sonos er blevet uvenner med router og nasdisk

Kære eksperter!

Hjæææællppp!!! Jeg har lige købt et Sonos-system, og efter en fabelagtig premiere er al musik pludselig forstummet i hjemmet.

Sonos-bridge, router og nas-disk står nede i kælderen. Sonos-player står oppe ved anlægget i stuen. Der er fuld signal på det trådløse netværk. Jeg kan gå på nasdisken fra min computer. Sonos har indekseret hele min musiksamling. Jeg har spillet adskillige numre den anden dag. Og da jeg så her til morgen ville tænde for skidtet, skete der intet.

Det virker til, at Sonos-enhederne ikke kan findes. Jeg har prøvet at pare bridge og player med hinanden samt med computeren og med min iPhone, der har programmet installeret, men intet fungerer.

Håber der er et kyndigt væsen, der har forslag til, hvad jeg kan gøre galt.

Gode hilsner

Søren Strandman-Møller
moller@newspaq.dk
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. april 2011 - 19:49 #1
Prøv evt. at lav en reset af din sonos player.
Det hjælper mig, når den ikke vil makke ret.

https://sonos.custhelp.com/cgi-bin/sonos.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1107&p_created=1276612597
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester