Avatar billede brita Nybegynder
18. april 2011 - 07:23 Der er 1 løsning

Antal mulige menu-niveauer i Wordpress

Jeg har aldrig prøvet at bruge Wordpress før, men vil gerne i gang.
Lige nu, har jeg et ret indholdstungt projekt, hvor jeg har 4 niveauer i min menu. Jeg har de 3 i venstre kolonne og det fjerde i højre kolonne, lidt ala dette:

Niveau 1                                      Niveau 4
  Niveau 2
      Niveau 3
      -> Niveau 3
      Niveau 3
  Niveau 2
Niveau 1

Jeg havde tænkt mig at give alle siderne indhold, men kan godt nøjes med at første og andet niveau i menuen er rollover. (Det er dog lidt utjekket, hvis indholdet reelt ligger på niveau 1!)

Derudover vil jeg gerne have to bjælker i toppen.
- En med logo, søgefunktion, en skift-sprog-selectmenu og faste menupunkter ala kontakt os, konkurrencer, faq o.lign.
- En med nyeste og mest læste artikler og link til de sider, jeg ønsker at give særlig opmærksomhed.

Hvor meget af dette kan lade sig gøre med Wordpress, og er der et theme du vil anbefale?
Avatar billede brita Nybegynder
04. maj 2011 - 09:56 #1
lukker