Avatar billede Bagmand2 Nybegynder
17. april 2011 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløst netværk virker ved batteridrift men ikke ved strøm tilsluttet . . . . !

Hejsa

Jeg har fået et meget mærkeligt problem med min ACER bærbare computer.

Jeg kan kun opnå forbindelse til mit trådløse netværk når min bærbare alene kører via batteri.

Når der tilsluttes permanent strøm "hopper" den af og den kan ikke finde nogen netværk overhovedet.

Ved det lyder meget mærkeligt - men det er nu engang fakta.

Håber der er nogen der har en idé til hvad det kan være.

Venlig hilsen

Thomas
Avatar billede rune90 Nybegynder
19. april 2011 - 07:54 #1
har du kigget efter under strømstyrring at det trådløse kort bliver slået fra ved fast strøm og tændt igen ved batteri profilen??
Avatar billede Bagmand2 Nybegynder
03. maj 2011 - 17:43 #2
Det var lige præcis det der var galt. Mange tak for det.