Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 22:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook, Twitter og RSS Feed Ikoner

Hejsa.

Må man selv om, hvordan ens Facebook, Twitter og RSS Feed ikoner ser ud? Eller hvordan er det med det.

Eller er der et sted, man henter dem ned, som FB, Twitter og RSS selv har lavet?
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
15. april 2011 - 01:31 #1
Prøv at tjekke denne side ud: http://findicons.com

Der er tusindvis af forskellige fede ikoner / loger både fra facebook, twitter og meget mere, du kan bruge.

Hvis du vil have de originale kan du bare søge på "facebook logo" i google :)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2011 - 09:16 #2
Super, smider du ikke et svar ? :)
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
15. april 2011 - 17:22 #3
Jo da :)