Avatar billede krohn Praktikant
13. april 2011 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Remote desktop access til windows 2008

Jeg vil gerne kunne tilgå min server med remote desktop. Bruger det både på Windows 7, og Windows 2003, men kan ikke få det til at virke på min Windows 2008.
Hvordan aktiver jeg det på min Windows 2008?

Det er ikke et "Domæne" netværk, men bare i samme gruppe
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. april 2011 - 22:05 #1
Jeg mener i Windows 2008, der skal du åbne for remote desktop i firewallen.
Alternativt kan du i første omgang forsøge at deaktivere firewallen.
Avatar billede krohn Praktikant
13. april 2011 - 23:08 #2
UPS, havde brugt det forkerte login. havde "åbnet" i firewall. Men vil da gerne give lidt for den hurtige respons.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. april 2011 - 08:42 #3
Du bestemmer. Men ok hvis du beholder dem alle selv. Jeg hjalp jo ikke. :o)
Avatar billede krohn Praktikant
14. april 2011 - 18:24 #4
Jeg samler ikke på point. Men jeg deler gerne ud, og vær sætter den hurtige hjælp
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. april 2011 - 19:09 #5
Takker for point så. :o)