Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 11:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

windows xp

hej jeg vild gerne vide hvor windows xp smider sinne opdatiger

på pc når den har hente dem ned fra microsoft update  går ud fra de liger i en mappe i C:\windows\ et eller andet \ på for hånd tak =0)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 12:11 #1
Du skal ud i kontrolpanelet og i mappeindstillinger sæt mærke i vis skjulte mapper og filer så kan du se dem under Windows alle der er mærket med blå § tegn kan slettes
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2011 - 17:07 #2
Ja det kan man. Men jeg vil anbefale at man er sikker på at Windows kører rigtigt før man gør det, da du her kan afinstallere de opdateringer du har lavet.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:39 #3
tak for svar intil vider men er usikker på hvad i har skrevet

igen hvad mappe ligger de ind under windows update

på for hånd tak

skrive sti tak =0) så som C:\windows\et eller andet \
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2011 - 21:43 #4
På min Xp maskine ligger de her:
C:\WINDOWS
Du skal dog ind og ændre i mappeindstillgerne så du kan se skjulte system filer. Ellers kan du ikke se dem.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:49 #5
ok er det alle de blå der windows op date ??
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 21:49 #6
Kontrolpanel mappeinstillinger vis skjulte mapper og filer.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:51 #7
jep har jeg gjort men hvordan ved jeg så hvad det er for nogle filler =0)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 21:53 #8
alle de blå med dollar tegn kan slettes det er en del og du kan bare slette det er en slags temporary filer og hvis du kommer i en situation hvor du ville have brug for at slette en opdatering kan du lige så godt nyinstallere det virker alligevel ikke jeg ved det af erfaring.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:59 #9
ok hmmm jeg vild gerne lave en xp cd hvor alle op date liger på den så den er klar til at installer der for skal jeg vide hvad der op datering ind i windows mappen så skal ikke slette nogle så vild bare gerne vide hvad de heder på for hånd tak
Avatar billede Vandreren Novice
13. april 2011 - 22:02 #10
Hvis vi ser bort fra sikkerhedskopier af systemfiler (f.eks. Driver Cache, ServicePackFiles, dllcache, System Restore), så bliver indhold fra Windows Update placeret tre steder:

$hf_mig$ eller $NtUninstallKBxxxxxx$

SoftwareDistribution\Download

system32
13. april 2011 - 22:05 #11
Ref #9: Hvad skal du vide helt præcist ? Du kan ikke manuelt bruge indholdet i det "blå" mapper til noget...
Eller hvad mener du her ?
Avatar billede Vandreren Novice
13. april 2011 - 22:13 #12
Tilføjelse: Jeg glemte lige at nævne, at komplekse opdateringer (f.eks. til Office eller .NET Framework) også smider filer ind i mappen Installer.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 02:40 #13
jeg vild gerne lave en iso file med windows xp og alle windows xp opdate på så mand er fri for at skal hente dem alle sammen ned =0)
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 13:09 #14
laver et nyt spørgs mål