Avatar billede joe_joe Novice
12. april 2011 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hp pavilion elite m9052.8c laver lodrette blå striber på skærm

hej
jeg sider her med en hp pavilion elite m9052.8c, når jeg starter den op, så i hp bios skærm billede kommer der firkanter ved alt det blå, dog kan tekst læses. efter hp bios skærm kommer der en hel del bogstaver spredt ud over skærmen, når den loader ind i windows 7 rep er der intet, men den kan ikke gennemfører rep.
nogle der ved hvordan man afhjælper dette?
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2011 - 11:09 #1
du har 1160 point ude ??????

hvis du kigger lidt på dem her kan det være der er masser der vil hjælpe dig

det er meningen man skal vende tilbage til gamle spørgsmål og belønne eller lukke dem

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/joe_joe

man kan ikke blive ved med at få hjælp hvis der ingen belønning kommer vel
m.v.h
Avatar billede joe_joe Novice
25. august 2011 - 09:53 #2
luk