Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. april 2011 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

"Nødvendige" opdateringer til Windows7

Hvad er "Nødvendige" opdateringer til Windows7?

Jeg satte den på dette installer kun "Nødvendige" opdateringer, tror jeg det kaldes. Ved start af installationen af Windows7.

Alligevel præsenterer Windows Update både "Vigtige, anbefalede og valgfri" opdateringer.

Ikke kun "Nødvendige" opdateringer.

Man "tør" vel ikke lade være med at installerer det hele?

Eller kan man nøjes med "Nødvendige" opdateringer,
hvad der så menes med det?
12. april 2011 - 06:54 #1
Ta' bare det hele...

Hvis der er en specifik opdatering, som du ikke vil ha' så [HøjreMusseTast] på den og følg guiden...

Jeg FRAvælger eksempelvis [WindowsSearch] på den måde...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. april 2011 - 07:58 #3
Tak.
Ja, jeg har faktisk også taget "det hele" ALTID både til XP, Vista.

... og nu Windows7, da man blev præsenteret for "det hele" alligevel.

(Troede faktisk, at den kun viste "det nødvendige", når den nu, fra start af, selv spurgte hvad man ville vælge)

XP og Vista har jeg altid sat til "det hele"

Hvis I forstår hvad jeg mener ???

;-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. april 2011 - 11:06 #4
Nåh, men kom med svar, så jeg kan få lukket dette spørgsmål af.

Det er nok det sikreste at tage "ravn & krat" ...
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2011 - 11:36 #5
ok hvis jeg er en af dem
12. april 2011 - 11:52 #6
Ping ?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. april 2011 - 13:07 #7
Taxi

;-)