Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. april 2011 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar tænder og slukker ...

Hmm.

Den bærbare tænder og slukker ...

Fortæller at den færdiggør installering 3 af 100 %
- og man må ikke slukke PCen.

Så slukker den selv - Starter forfra på samme "joke" ...

Har nu gjort det 10-12 gange.

Nu har jeg sat den igan med at re-installere systemet.

(Det trænger det til alligevel)

Men hvad kan der være galt ?

Hvis den altså begynder på samme cirkus-nummer igen ...

Ja, det vil tiden jo vise.

Forjåbentlig ikke ... !
10. april 2011 - 16:55 #1
"Slukker" den bare BUM ? Eller lukker den ned 'pænt' ???

---

Psssss: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Ikke-ekspert Point ude: 193 ?
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 07:26 #2
det er et versions nummer den ikke overskriver og så husker forkert - og det kan der være utrolig mange grunde til

derfor vil den prøve og prøve
en årsag kan være en defragmenteret harddisk en dårlige sektorer på samme men der kan være mange andre grunde - bare dem der lige faldt mig ind.

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

se lige her

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

under avanceret kan du eventuelt fjerne partition c og oprette en ny i et huk og så vil den auto blive formateret og er helt ren

m.v.h
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. april 2011 - 08:42 #3
karise_larry:

Den installerede, tilsyneladende det sidste af 3 omgang,
for så selv at slukke og starte forfra igen - på samme facon, installerede det sidste ... o.s.v o.s.v - i en uendelighed.

Pænt og roligt (ikke særligt dramatisk, men p... irriterende! - I én lang køre ...

Men nu har jeg helt ny-installeret systemet, som jeg skrev.

Og efter det, så har der, heldigvis ikke været nogle tilsvarende problemer !

Har jeg mange points ude?
Ja, nu har jeg lige afsluttet med at give points til treatmenice.

Tak for påmindelsen !

Skal de lige se, om der er flere, som ikke er afsluttet.

****

Og kom med "svar" - så I kan få points for dette ...

Selv om jeg selv "fandt ud af det"

(Det vil sige, det gjorde jeg jo ikke ! - For jeg formatterede hele "dynen" - Men spurgte, fordi jeg, forventede, at den ville gøre det samme igen)

mvh Ikke-Ekspert
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. april 2011 - 08:44 #4
Øh, glemte at sige, at det var opdateringer til Windows Vista den ville installere ...

Igen og igen og igen
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 08:58 #5
du fandt selv en løsning så læg et svar og accepter
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. april 2011 - 11:26 #6
Takker

;-)