Avatar billede DannerD3H Nybegynder
05. april 2011 - 16:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail Fryser af Facebook beskeder

Jeg har nu i en uges tid haft det problem, at hver eneste gang jeg modtager en mail fra Facebook(kun facebook) eller åbner en mail fra facebook, så fryser mit mail program og svare ikke...

Det er den nyeste version af WLMail. jeg har haft det afinstalleret og installeret igen osv. intet virker. Jeg kan til gengæld sagtens åbne dem på msn.dk

:O hvad sker der lige her??
Avatar billede Marcomk Nybegynder
07. april 2011 - 19:04 #1
Jeg har helt samme problem som dig!
Har du fundet en løsning på det?

Der er mange som har samme problem...
Avatar billede DannerD3H Nybegynder
07. april 2011 - 19:40 #2
Nej jeg har ikke løst det :(

Jeg forstår det virkelig ikke. En af mine venner har det også og det virker.

Ingen der har nogen ideer??
Avatar billede Marcomk Nybegynder
07. april 2011 - 20:19 #3
Samme her, har også en ven som har programmet og hans kører som det skal. Men har læst at der er flere både danskere og amerikanere som har problemet. Jeg har ikke nogen mulighed for at kontakte Microsoft eller Facebook, så jeg har downloadet Mozilla Thunderbird, som kan erstatte det meget godt. Men intet slår Microsoft Live Mail. Så aner ikke pt. hvad vi kan gøre :-/