Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 16:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco EPC3925

Hvordan dælen åbner man porte i sådan en fætter?
Avatar billede chalde Seniormester
03. april 2011 - 17:49 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 21:10 #2
Udbyder er som sagt Stofa (deraf kategorien).

Kan oplyse om at deres router er låst, og der er ikke adgang til den.

#2 kan dermed ikke bruges, og er ikke afprøvet.
Avatar billede chalde Seniormester
03. april 2011 - 21:26 #3
Typisk udbydere at amputere deres udstyr. Formentlig ikke noget der kan ændres på lige meget hvor rar/ond man er mod deres kundeservice.
Så alternativet er vel at få den gjort transparent og smide sit eget udstyr på (hvis de overhovedet vil det).
Avatar billede luirosengreen Nybegynder
23. april 2011 - 20:29 #4
Heldigvis er alle porte (undtagen 25) derfor også åbne på stofanet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2011 - 22:13 #5
Avatar billede dolfus2009 Nybegynder
22. december 2011 - 09:28 #6
Hej Alle

gå ind på stofa.dk - log dig ind, gå til stofa abonnement og vælg, Router opsætningklik på tænd router, nu vil alle tilsluttede enheder få en loksl IP adresse, hvis du bliver herefter bedt om at logge dig på, skal du tage modem macID (cm mac)og sætte ind i allwsys on, menu ligger under "signon"dette her gælder kun dem med thomson og cisco modem 3925
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2011 - 10:25 #7
#6
Tak for info :)