Avatar billede Brian2635 Nybegynder
30. marts 2011 - 14:17 Der er 3 kommentarer

Trækning af data fra en Notes database

Hej kollegaer

Jeg sidder på en projekt, hvor jeg slår meget op i en noget database .. De data som trækker er meget statiske .. og står de samme steder i noget .

Er der nogle som har nogle erfaring med at lave scripts til at trække de data ud automatisk . Jeg kender intet til noget, så jeg ved ikke det kan lade sig give sig .

I deluxe modelen vil script selv pipe det over i et word dokument med predefineret felter ..

På forhånd tak

/Brian
Take Care out there
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 22:21 #1
Der findes API'er til både Java, C og C++ (fra IBM).

Men ingen af delene er "sådan bare lige" - og kræver endvidere ret godt kendskab til Notes (lidt sære) database-struktur..

Sig lidt mere om problemet ~ har du "adgang" i en Notes-udvikler i "den anden ende" - for det er meget lettere at eksportere direkte fra Notes, end det er at stikke snablen ind udefra.
Avatar billede Brian2635 Nybegynder
04. april 2011 - 10:02 #2
Hej TOM

1000 tak for svar  .. det lyder lidt for indviklet så jeg tror jeg prøver at lede efter en anden løsnning .

Men tak for dit svar endnu en gang
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2011 - 14:22 #3
OK