Avatar billede peter1359 Nybegynder
28. marts 2011 - 18:46 Der er 3 kommentarer

God Gamer Bærbar

Hej jeg mangler en god gamer bærbar jeg skal konfirmeres snart køber den der max prisen er 5.500 kr har brug for nogen tips til en den skal spille league of legends og andre spil og have et rigtig godt grafik kort ps. giver 30 point for svar
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2011 - 07:46 #1
Hej peter1359
En ting er, at købe en bærbar, noget andet er at bruge den til at game på. Problemet med bærbare er, at hardwaren der ligger i er meget komprimeret og udvikler meget varme, når man stresser dem så meget med, f.eks. spil.
Ligemeget hvordan du vender og drejer den vil du få meget mere ydelse ud af en stationær.

Med det sagt, så ville jeg personligt smide 1500 kroner mere efter en gamer bærbar, for at få en der virkelig du'r.
Hvis man køber en der er for billig nu, vil den ikke holde i mere end, lad os sige 4 måneder. Jeg vil hellere anbefale at du køber lidt dyrere og får en bærbar der kan bruges til noget, lidt ekstra tid.

Men nok om det - her er den bærbar jeg vil anbefale dig:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=618469#extra
Intel Core i5 2410M @ 2.3 GHz
1Gb grafik kort
4Gb Ram
500Gb HDD @ 7200RPM

Husk, at selv denne bærbar kunne godt trænge til at få skiftet processor.
Men det er op til dig :)
Avatar billede peter1359 Nybegynder
30. marts 2011 - 18:02 #2
ok den er måske lidt for meget skal konfirmeres snart og ønsker mig en men den må højest koste 5000 måske 5-6 hunrede mere
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 07:36 #3
Så er der denne løsning:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=617420#extra
HP G62-460 15.6" HD LED
Intel Core i3 350M / 2.26 GHz
4Gb RAM
Grafikkort med 512 MB dedikeret RAM

Og så til en pris af 3.990,-

Flaskehalsen her er også processoren, men stadig en ok bærbar til prisen