Avatar billede hans01 Nybegynder
28. marts 2011 - 12:02 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til side vurdering

Jeg har redesignet min side, med det formål at gøre siden mere "troværdig" er ikke helt klar mht. SEO, men det gennerelle layout er klar.

Er der nogen der kan give mig et feedback, på troværdighed, såsom farvevalg, font type osv

siden ligger på www.italien-ferie.dk
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
28. marts 2011 - 12:30 #1
Du har brugt ">>" som knapper på nogle af siderne. Dem ville jeg lave til rigtige knapper. Det er for det første vært at se at det er en knap og sidder man med en mobil browser er de ikke til at ramme.. Ellers meget flot side efter min mening.
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
28. marts 2011 - 12:31 #2
vært=svært >:)
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. marts 2011 - 12:34 #3
hej Spangsberg, ja mobilbrowsere har jeg ikke taget i betragtning, kigger lige på det, god ide.

Vært er svært, er det en stavefejl?
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. marts 2011 - 14:12 #4
Nydelig side, men du er nød til, at få læst korrektur på alle teksterne - og kommasætning!

3 hurtige eksempler:

Museer viser nogle af de smukkeste kunstværker der nogensinde er lavet, men det levende, åndende Italien, at sker uden for museum døre, der har nok skønhed, som er tilstrækkeligt til den gennemsnitlige besøgende....

Overvejende kuperet det stiger til ryggen af Appenninerne....

Her intaster du antaller af ønskede leje uger start og slut uge, samt antallet af personer....

Og,
Amenities, er det ikke faciliteter? Hvorfor bruge et engelsk udtryk, når vi har et dansk der dækker?

Ellers god vind, med din nye side.
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. marts 2011 - 14:42 #5
Hej 2Mida

Tak for dit indlæg, jeg ryger lige på korrktur og komma sætninger.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 20:22 #6
Med stilfuldt og elegant design. Hvis dit mål er, at gøre det indbydende, så er det lykkedes. Farverne er rolige og dæmpede og passer i stilen.
Gode billeder. Et professionelt præg.

Få oversat alt til dansk, så der ikke pludselig står "I authorize my data treatment as D.lgs. 196/2003"

Sørg også for, at alle knapper er designede. Det er ærgeligt, at der pludselig er knapper, der har standardformaterin.

Indsæt også en præsentationstekst et passende sted på forsiden. Det tog mig lidt tid, før det gik op for mig, at det var én enkelt ferielejlighed, der tilbydes. Indtil da tænkte jeg måske snarere, at det var et rejseselskab.
En introtekst eller lign. skal være det første, besøgeren ser, når han kommer ind på hjemmesiden, og det skal være så kort og præcist, at han straks kan skabe sig et overblik over, om han nu vil blive på denne side eller ej.
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:19 #7
Hej Steeven

tusind tak for dit input.

Jeg går lige alle tekster igennem. og ændre knapperne. MHT præsentationsteksten, må jeg lige i tænkeboks. Mit mål er selvfølgeligt at få folk til at leje huset, men det er lige så meget for at få folk til at se billerne af huset og området, inden de surfer videre.

Jeg har prøvet at få siden til at fremstå ærlig og troværdig.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 21:22 #8
Siden er skam også ærlig og troværdig. Det handler kun om, at man ved, hvad det egentlig er man kigger på, frem for at rende forvirret rundt i de første mange minutter.
Avatar billede mobilpriser Nybegynder
29. marts 2011 - 12:37 #9
Jeg synes du har bygget en rigitg flot side, men meget af pladsen går med det store billede.Jeg ville nok gøre det lidt mindre markant når man trykkede ind på undersiden, for at rykke informationen op (smags sag).

Menupunkterne i toppen ville jeg også gøre et eller andet for at tiltrække lidt mere opmærksomhed.
Avatar billede hans01 Nybegynder
29. marts 2011 - 13:47 #10
Hej mobil priser

tusind tak for input

Jeg har overvejet det med menuen i toppen, men har ikke rigtigt fundet et design endnu. I keep it in mind.

mht. till billet så har du måske ret.
Avatar billede mansfield Nybegynder
29. marts 2011 - 23:14 #11
There are lots of small things with the design that will take a while to explain its mostly to do with the space around the elements.

I feel you have nailed the color theme, its really good!

The slider is very unbalanced and with those lovely shots in the background its a shame that one of the products unique selling points is being overshadowed by shadows and text.

In general there is too much noise. Find your key message and stick with it.

If you want to talk more feel free to contact me by mail or pm through this site.
Avatar billede hans01 Nybegynder
30. marts 2011 - 06:45 #12
Dear Mansfield.

Thx for your response.

I send a pm
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
14. april 2011 - 14:54 #13
Hvis det var mig, så ville jeg ændrer farverne en smule, så den ikke var så lyse-brun agtig :) Gør eventuelt bare selve teksterne sorte. Ellers er den fin!
Avatar billede hans01 Nybegynder
14. april 2011 - 16:38 #14
Hej martinAlb

tak for dit input, jeg kigger på det
Avatar billede hans01 Nybegynder
27. april 2011 - 07:03 #15
ER DER NOGEN DER KAN SMIDER ET SVAR, SÅ JEG KAN LUKKE SP,.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2011 - 21:07 #16
Jada...
Svar.

Er der nogle enkelte og nogle andre, som du vil have til at lægge svar, må du jo bede dem om det.
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. april 2011 - 06:19 #17
andre?
Avatar billede mikaelch Novice
01. maj 2011 - 21:53 #18
Bloggen løs om emmet, det giver lidt troværdighed og SEO

Lige flere billeder på siden gerne personlige som bruger på siden sender til dig

udnyt google viser op til 67 tegn , udnyt derved får du flere kliks fra google af
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
01. maj 2011 - 22:42 #19
Omkring troværdigheden falder dit site desværre fuldstændigt igennem under punktet "Betaling".

Der er alt for mange "omvendt ordstillinger" og det vil med det samme skabe mistillid, da det virker som en dårlig maskinoversætning.

Jeg vil anbefale dig at se nærmere på den del af siden, da du må forvente ALLE dine kunder kommer fordi den del af sitet.

Jeg vil vædde en trøffel på, at dit site vil konvertere meget dårligt med den nuværende tekst.

Få rettet alle fejl og del teksten op i små afsnit, så den gøres mere overskuelig.

På profilsiden, vil jeg også anbefale at du smøger ærmerne op. Den del af sitet vil også blive besøgt rigtigt meget og specielt af de konverterende kunder.

Der skal mere tekst på og meget gerne et billede af din familie foran herlighederne.

En anden og yderst vital del - hvad dælen koster det? Jeg vil klart anbefale dig at fjerne kort optionen fra din topmenu og indsætte "priserne"
Kortet kan fint ligges ind under f.eks Galleri