Avatar billede magic-mouse Novice
25. marts 2011 - 08:13 Der er 1 løsning

Fler bruger indlogning med mulighed for dynamisk tildeling af kompetens.

Jeg har besluttet mig for at tage fat i min Akilles hæl.
Nemlig dynamisk tildeling af kompetens.

Jeg har nu et fler bruger indlogning med mulighed for at oprette bruger, slette bruger, og skrive artikler.

Men da min side udvikler sig vil jeg gerne have mulighed for at bestemme hvem som skal vad.
Sådan at alle ikke kan oprette nye brugere.
at alle ikke kan skrive nyheder, redigere i kommentar bokse osv.

Er der nogen som har et eksempel, et link til en guide, en god forklaring, eller andet som man kan kigge igennem? Har søgt på google ect. men har ikke kunne finde den røde tråd.

Håber der er nogen som kan give en hånd.
Avatar billede magic-mouse Novice
02. juli 2012 - 15:25 #1
lukket