Avatar billede webopgaver Nybegynder
25. marts 2011 - 06:56 Der er 1 kommentar

Regnemakine i C#

Som nybegynder har jeg svært ved at komme i gang med følgende opgave. Jeg har behov for at skabe en regnemaskine hvor jeg udfra en input formular angiver lånebeløb, ydelse, rentesats i pct. og hvor resultatet bliver udregning af løbetid.

Jeg ønsker ikke at kalde færdigkomponenter til beregningen og vil derfor gerne indskrive alt i selve koden.

Jeg bruger Visual Studio 2010 C#

Håber at nogle kan hjælpe mig igang
Avatar billede jps6kb Novice
25. marts 2011 - 07:43 #1
Jeg kan godt sparke dig lige i gang... smid mig en mail på kim@b-web.dk. ;)