Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2011 - 19:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Country IP block

Hvordan blokere man effektivt sin side for besøgende fra et bestemt land? Min hustru modtager dagligt bestillinger fra Rusland, men når nu siden henvender sig til besøgende fra Danmark, så er det træls at modtage tomme bestillinger.

Jeg har fundet denne side http://www.countryipblocks.net/ hvor man kan vælge hvilket land og hvad der skal ske, der giver så denne liste https://www.countryipblocks.net/e_country_data/RU_deny.txt men hvordan kan jeg vide mig sikker på at jeg ikke kommer til at blokere det halve af Danmark ?!?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. marts 2011 - 19:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 20:47 #2
Jeg får denne fejl når jeg forsøger at importere csv filerne til databasen.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in /usr/local/cpanel/base/3rdparty/phpMyAdmin/libraries/import.lib.php on line 833

Også selvom jeg har fjernet fluebenet i "Tillad afbrydelse af import hvis scriptet er tæt på tidsgrænsen. Dette kan være en god metode til at importere større filer, men kan knække transaktioner."

Hvad kan jeg ellers gøre.

Undskyld det sene svar, har været ophængt af arbejde.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2011 - 23:59 #3
Saa brug option a eller c.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 07:36 #4
Lukket