Avatar billede Alshammer Nybegynder
23. marts 2011 - 16:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Videresendelse af e-mail til telefon

Jeg har en Nokia N97 Mini telefon hvortil indgående e-mails fra min Google e-mail indtil for nylig blev videresendt.
Videresendelsen til min telefon virker nu ikke længere.
Jeg har forgæves forsøgt at opdatere indstillingerne for postkassen i Nokia Messaging.
Jeg har aktiveret Imap på min Google konto.
Er der nogen der har en løsning på problemet?
Avatar billede Alshammer Nybegynder
30. marts 2011 - 07:14 #1
Ved adskillige forgæves forsøg lykkedes det mig endelig selv at få genetableret link fra gmail-konto til telefonen.
Avatar billede Alshammer Nybegynder
11. maj 2011 - 06:45 #2
Ønsker at lukke spørgsmål.