Avatar billede brandmand13 Nybegynder
20. marts 2011 - 19:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Laaaaaaang tid om at starte IE op..

Hejsa alle sammen.

Jeg har renset min computer for trojanske heste, der va 4 ialt, det startede med at maskinen blev mere og mere sløv og brugte meget tid på at loade.

Nu er de slettet af Kaspersky men nu tager det ekstremt langtid for IE8 starter op. Den bruger langtid hvor min starts sides adresse står og indtil billedet kommer frem.

Jeg har prøvet at afinstallere IE8 og der kørte den fint..

Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gører??
20. marts 2011 - 20:02 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7,  ... ?

---

Hvad har du 'renset' med ?
Foruden nævnte [Kaspersky] ...

---

Der er flere andre muligheder - med vend tilbage til ovenstående først...
Avatar billede brandmand13 Nybegynder
20. marts 2011 - 21:34 #2
Hejsa med dig og tak for velkomsten.. :o)

Jeg bruger Vista home og har IKKE renset med andet end Kaspersky.

Tilføjelse: Når etIE vindueåbner kan jeg, samtidigmed ovenstående, få meddelse om at IE ikke svare, den prøver at findene løsning på nettet men uden held.
20. marts 2011 - 21:41 #3
Der er sansynligvis stadig noget 'snavs'/'utøj'/oprydning tilbage ->

Gennemfør denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede brandmand13 Nybegynder
22. marts 2011 - 00:07 #4
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 23:56:18, on 21-03-2011
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.19019)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files\eMachines\eMachines Power Management\ePowerTray.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\MPlatform\NokiaMServer.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\system32\igfxext.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Users\Chefen\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtblfs.exe
C:\Users\Chefen\Desktop\Ny mappe\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.emachines.com/rdr.aspx?b=ACEW&l=0406&s=2&o=vp32&d=1209&m=e525
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.emachines.com/rdr.aspx?b=ACEW&l=0406&s=2&o=vp32&d=1209&m=e525
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=56626&homepage=http://homepage.emachines.com/rdr.aspx?b=ACEW&l=0406&s=2&o=vp32&d=1209&m=e525
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\ievkbd.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WarReg_PopUp] C:\Program Files\eMachines\WR_PopUp\WarReg_PopUp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acer ePower Management] C:\Program Files\eMachines\eMachines Power Management\ePowerTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn GUI] "C:\Program Files\LogMeIn\x86\LogMeInSystray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NokiaMServer] C:\Program Files\Common Files\Nokia\MPlatform\NokiaMServer /watchfiles startup
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Chefen\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O8 - Extra context menu item: Føj til Anti-Banner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: &Virtuelt tastatur - {4248FE82-7FCB-46AC-B270-339F08212110} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O9 - Extra button: URL-&kontrol - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.danid.dk (HKLM)
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/2.9.3.0/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd3.dll, C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\kloehk.dll
O23 - Service: Kaspersky Internet Security (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\eMachines\eMachines Power Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files\eMachines Games\eMachines Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: NMSAccessU - Unknown owner - C:\Program Files\CDBurnerXP\NMSAccessU.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 8243 bytes

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 6121

Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.19019

mbam-log-2011-03-21 (23-38-27).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 445647
Tid gået: 4 time(e), 16 minut(ter), 39 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 27
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 1
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 12
Inficerede Filer: 11

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{B035BA6B-57CD-4F72-B545-65BE465FCAF6} (Adware.ShoppingReport2) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{D44FD6F0-9746-484E-B5C4-C66688393872} (Adware.ShoppingReport2) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{0EB3F101-224A-4B2B-9E5B-DF720857529C} (Adware.ShoppingReport2) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BDEA95CF-F0E6-41E0-BD3D-B00F39A4E939} (Adware.ShoppingReport2) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{A078F691-9C07-4AF2-BF43-35E79EECF8B7} (Adware.Softomate) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{69725738-CD68-4f36-8D02-8C43722EE5DA} (Adware.Hotbar) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{B58926D6-CFB0-45D2-9C28-4B5A0F0368AE} (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ClickPotatoLiteAx.Info (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ClickPotatoLiteAx.Info.1 (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ClickPotatoLiteAX.UserProfiles (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ClickPotatoLiteAX.UserProfiles.1 (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\MenuButtonIE.ButtonIE (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\MenuButtonIE.ButtonIE.1 (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.HbAx (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.HbAx.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.HbInfoBand (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.HbInfoBand.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.IEButton (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.IEButton.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.IEButtonA (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.IEButtonA.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.RprtCtrl (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\ShoppingReport2.RprtCtrl.1 (Adware.ShopperReports) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\MenuButtonIE.DLL (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\clickpotatolitesa (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ClickPotatoLite (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\QuestBrowse (Adware.QuestBrowse) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla\Firefox\extensions\ClickPotatoLite@ClickPotatoLite.com (Adware.ClickPotato) -> Value: ClickPotatoLite@ClickPotatoLite.com -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
c:\programdata\2aca5cc3-0f83-453d-a079-1076fe1a8b65 (Adware.Seekmo) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\Users\Chefen\AppData\Roaming\clickpotatolite (Adware.ClickPotato) -> Delete on reboot.
c:\program files\clickpotatolite (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin\10.0.659.0 (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin\10.0.659.0\firefox (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin\10.0.659.0\firefox\extensions (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin\10.0.659.0\firefox\extensions\plugins (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\microsoft\Windows\start menu\Programs\clickpotato (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\questbrwsearch (Adware.QuestBrowse) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\questbrwsearch (Adware.QuestBrowse) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
c:\program files\questbrwsearch\questbrwsearch.exe (Adware.QuestBrowse) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesa.dat (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesaabout.mht (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesaau.dat (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesaeula.mht (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesa_hpk.dat (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\clickpotatolitesa\clickpotatolitesa_kyf_update.dat (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\program files\clickpotatolite\bin\10.0.659.0\firefox\extensions\install.rdf (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\microsoft\Windows\start menu\Programs\clickpotato\About Us.lnk (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\microsoft\Windows\start menu\Programs\clickpotato\clickpotato customer support.lnk (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programdata\microsoft\Windows\start menu\Programs\clickpotato\clickpotato uninstall instructions.lnk (Adware.ClickPotato) -> Quarantined and deleted successfully.
22. marts 2011 - 06:38 #5
Yffer Pyffer - MalwareBytes fik en del at se til !!!

---

Almindelig 'oprydning' -> Afinstall
* GameConsoleService - WildTangent
* NTI Backup Now 5
* Google Update Service
* DAEMON Tools Toolbar (Eller bruger du den TOOLBAR ?)

---

Du skal opdatere din AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik GoogleToolbar!)

---

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---

Oprydning med CCleaner...

---

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede brandmand13 Nybegynder
22. marts 2011 - 11:33 #6
Ved du hvad?? Den kører godt igen, starter hurtigt op igen og loader siderne til UG,tusinde tak for hjælpen, det er jeg virkelig glad for, du er sgu en guttermand.. :D
22. marts 2011 - 12:01 #7
Ping...

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering