Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 08:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmdriver Amdndap stopper med at svar i E9

Hej.
Efter at jeg har installeret E9 oplever jeg gentagende følgende fejl. "Skærmdriver Amdndap stopper med at svare og blev genoprettet" . Nogle gange stopper den helt og jeg må tage stømmen for at få kontakt til pc igen. Andre gange fryser den kun i nogle få sekunder og starter op igen af sig selv.....

Jeg har opdateret Skærmdriverne + Adobeflash + Java. Men ingen af disse opdateringer hjalp.

Jeg har lavet en helt ny istallation af systemet Win7. det hjalp heller ikke.

Har prøvet at afinstaller E9 og geninstallere denne flere gange, uden det hjalp.

Hvis jeg går tilbage til E8, opstår problemet IKKE. Men er ret glad for E9 så derfor kunne jeg godt tænke mig at får løst problemt.

Så problemet opstår kun i E9. Så der er et eller andet i E9 som ikke spiller sammen med min driver.

Kan se fejlen i logbog som er følgende.(Hvis det kan bruges til noget)

  - Provider

  [ Name]  Display

  - EventID 4101

  [ Qualifiers]  0

  Level 3

  Task 0

  Keywords 0x80000000000000

  - TimeCreated

  [ SystemTime]  2011-03-18T20:23:16.000000000Z

  EventRecordID 6977

  Channel System

Jeg køre med:
Win 7
Ati 5470
E9

Håber nogen kender til problemet og ville kunne hjælpe
Avatar billede KHHP Juniormester
19. marts 2011 - 10:46 #1
Hvor meget RAM sidder der i din PC?
Har haft samme problem med et HD4670, fordi min PC ikke havde RAM, og det var kun i Windows Vista og Windows 7 den gjorde det, i XP er der intet problem. Nu kender jeg ikke til det grafikkort du har, men i min bærbare har jeg ATI HD5650 og 4GB RAM, og det fungerer fint. Så hvis du har 4GB RAM eller mere, så kan problemet med for lidt RAM udelukkes
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 11:41 #2
Hej

Jeg har 4gb ram...

Og som sagt opstår problemet kun I E9 og ikke i E8...

Så det må være her problemet skal findes i E9.... Jeg kan BARE ikke lure den af --

Har også prøvet at deaktiver alle tilføjelses programmer, uden held...

Har også prøver at nulstille  alle browser indstillinger uden held....

Der er et eller andet i E9 som konflikter med skræmdriveren...Men kan ikke finde fejlen
Avatar billede KHHP Juniormester
19. marts 2011 - 19:54 #3
Ja, det lyder mærkeligt, fordi jeg har jo som sagt et 5650 kort i min bærbare, og har også kun 4GB RAM og jeg kan fint køre IE9 uden problemer.
Hvis du har 4GB RAM, så har du garanteret også installeret Windows 7 64-bit, fordi med 32-bit kan du kun udnytte 3GB RAM.

Hvis du har 32-bit lige nu, så prøv at installere 64-bit, hvis du har en windows 7 64-bit installations DVD, og se om det så virker.
IE9 er jo nyere og mere krævende end IE8, så det er klart at det vil kræve mere af din PC.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2011 - 08:44 #4
Fejlen tror jeg ligger et helt andet sted nemlig At E9 har nogle indbygget problemer med at have windows live mail til at køre i baggrunden.

Er fuldstændig overbevist om at fejlen ligger i E9 og Win Live mail som ikke vil køre sammen.

Jeg kan bare ikke finde løsningen.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2011 - 07:19 #5
lukker selv denne tråd idet jeg ikke fandt nogen løsning...