Avatar billede AnjaFrem Nybegynder
18. marts 2011 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Oprettelse hos posthuset.nu

Hej,

Jeg håber en herinde kan hjælpe mig.. Jeg har købt et domæne og har det nu liggende hos gratisdns.dk
Jeg skal have oprettet en mailløsning for dette domæne uden hjemmeside plads. Derfor faldt jeg over posthuset.nu, og det er jeg igang med at oprette nu. Men derinde står der jeg skal oprette en txt hvor der står posthuset. Når jeg er inde på gratisdns.dk og opretter en tekst der bare hedder posthuset. Jeg har bare skrevet posthuset i txt feltet, men det virker ikke. Jeg er efterhånden vanvittig jeg vil bare så gerne have mine 3 emailadresser oprettet til mit nye domæne.

Anyone?:-)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2011 - 20:34 #1
gmail??? det giver nok mere og bedre service end en .nu
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
03. april 2011 - 13:07 #2
Det skulle være tilstrækkeligt at skrive Posthuset i en TXT-record. Bemærk dog at hvis du har forsøgt at oprette dig hos Posthuset før recorden var der cacher de tilsyneladende svaret således at der går noget tid før du har oprettet den korrekte record hos GratisDNS til du kan oprette dig hos Posthuset.
Virker det stadig ikke så prøv at oplys hvilket domæne det drejer sig om?

Alternativt kan du også få gratis mailhosting hos stort set samtlige på denne liste http://gratishotel.dk/index.php?page=webhotel-pa-eget-domane
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. juni 2011 - 14:44 #3
Dette er godt nok en lidt gammel tråd, men faldt lige over denne.
Det er mig som driver posthuset.nu.

Det er korrekt at vi har cachet om tekst rekorden var oprettet, og derfor kunne gå et stykke tid inden vi kunne finde den.

Jeg har i går aftes opdateret vores systemer (Netop pågrund af denne tråd), således at vi spørger den ansvarlige dns server for dit domæne direkte, og derfor kan du nu oprette dit domæne, så snart den ansvarlige dnsserver for dit domæne er opdateret.