Avatar billede dramatic Nybegynder
16. marts 2011 - 16:12 Der er 1 kommentar

Forbinde trådløs netværk???

Hey... Jeg har et enkelt spørgsmål vedr trådløs netværk!? Ska lige siges at jeg er en dør til netværks forbindelser! Men jeg prøver:  alt mit internet grej ligger i en stor bunke inde ved fjernsynet da min ps3 er koblet til som det eneste... ( et trådløs router og modem) Jeg fandt så en ekstra netgear router i kælderen, og vil høre om jeg kan sætte min ps3 til en trådløs router, gemme resten i et skab ( modem+ trådløs router) og forbinde de 2 trådløse routere???
Mvh Simon... :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2011 - 17:31 #1
det vil så være godt, hvis de trådløse er .n standarden når det reelt bliver, at alt skal køre på dit wi-fi.
Og så er det ikke godt at smide en trådløs router ind i et skab - jo mere frit antennerne sidder, jo bedre.