Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 09:26 Der er 8 kommentarer

Mappe kan ikke slettes

Har en mappe på skrivebordet, som jeg gerne vil have slettet.

Når jeg forsøger at slette mappen, får jeg følgende svar:
"The action can't be completed because the folder or a file in it is open in another program"

Jeg har forsøgt at genstarte computeren og kan umiddelbart ikke finde, at filen allerede er åben?

/PÅ FORHÅND MANGE TAK :)
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 09:31 #1
Hvad hedder mappen?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 09:39 #2
Hvis du tænker på selve navnet, indgår et privatnavn som jeg ikke kan oplyse her.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2011 - 09:45 #3
Ah okay
Til hjælp
http://winhlp.com/node/39
15. marts 2011 - 16:38 #5
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

... "Fejlsikker tilstand" - find mappen den vej og SÅ SLET ...
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2011 - 16:50 #6
http://eraser.heidi.ie/
Bruger man dette program skriver det at filen er i brug, og om man vil have den slettet ved næste opstart. Vælges ja blever filen slettet inden Windows indlæses.
Om Unlocker som haverslev henviser til virker på samme måde det ved jeg ikke da jeg i lang tid har brugt Eraser.
17. juni 2011 - 18:19 #7
(Er du stadig igang ? Eller kom du til at slette denne også ?)
04. september 2011 - 21:05 #8
(Er du stadig igang ? Eller kom du til at slette denne også ?) [2]