Avatar billede lindberg87 Nybegynder
12. marts 2011 - 19:26 Der er 1 kommentar

Dreamweaver visning af PHP dokument, indhold forsvinder ?

Hej derude.

Jeg sidder og er i gang med at lave min webside, jeg startede i ganske almindelig HTML kode, da jeg så var færdig med webdesignet, ville jeg tilføje denne kode: <?php include('menu.php'); ?> i et "DIV tag" fordi jeg gerne ville have, at min menu er fast på alle sider og derfor er nemmere at rette i, istedet for at man skal igennem 10 html dokumenter for at rette hvert eneste bogstav og værdi.

Mit problem er så det, at så snart at jeg indsætte den PHP kode til menuen, så forsvinder DIV tagsne og siden kan jeg ikke længere gå ind og redigere i teksten mere. Hvis jeg så fjerner koden og reloader siden, så virker det igen. Selve dokumentet er blevet omdøbt til .php så serveren vil kunne forstå der bliver brugt php kode. Webdesignet er uploaded ved surftown. Dreamweaver burde være rigtig opsat, da siden vises korrekt i "Live View" .

Er der nogen af jer, der har løsningen til mig underlige problem her, har jeg mon sat server indstillingerne forkert op i DW eller noget helt tredje. Det er DW CS5 at jeg benytter.

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Stig Lindberg.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
12. marts 2011 - 20:06 #1
Hi ,
  I can work on it . .mail me if u r interested to info@apexen.com
Regards ,