Avatar billede koonz Nybegynder
07. marts 2011 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rave report - lave fields på RvCustomConnection

Jeg er desværre tvunget ud i at bruge Rave report, hvor jeg tidligere har brugt Reportbuilder.

Jeg har nogle tekster jeg skal have ud i rapporten, som ikke ligger i DB.
Jeg har kigget lidt på nettet (der står ikke meget om emnet), men jeg er kommet frem til at jeg skal bruge RvCustomConnection

Jeg magter ikke at få oprettet "Fields" på min RvCustomConnection, så jeg kan skrive til dem, inden print af report.

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede martinlind Nybegynder
07. marts 2011 - 20:02 #1
jeg plejer at bruge et mem.dataset som jeg laver mine custom-fields i, så bruger jeg bare en db-conn.

:-)
Avatar billede koonz Nybegynder
07. marts 2011 - 20:15 #2
MartinLind

Kunne jeg logge dig til at specificere det en smule ?

Desværre er det noget tid siden jeg har kodet i Delphi, og noget af viden og hukommelsen er nok desværre væk - Det har i hvert fald ikke noget med alkohol at gøre ;-)
Avatar billede koonz Nybegynder
07. marts 2011 - 20:24 #3
Søgte lige lidt på nettet, og er kommet lidt i gang...

Ligger lige på det, og så vender jeg tilbage...
Avatar billede koonz Nybegynder
16. juli 2013 - 11:09 #4
Lukkes