Avatar billede MagnusJN Nybegynder
06. marts 2011 - 15:42 Der er 6 kommentarer

Bærbar oplader

Hej
Her fornyeligt gik min originale oplader (Den der fulgte med) til min bærbar i stykker - Ledningen i den gik i stykker.
(lenovo oplader)
Så købte jeg en anden oplader med cirka de samme ydelser.

Input: 100-240V ~ 50/60Hz 1.0A (lenovo: 100-240V ~ 50/60Hz 1.5A)

Output: 19-20V (lenovo: 19V)

Her er tale om en Sandberg oplader model: 135-63    40W
Avatar billede MagnusJN Nybegynder
06. marts 2011 - 15:45 #1
Undskyld glemte at skrive spørgsmålet.

Det er sådan at når jeg putter den nye oplader i min bærbar, så virker touch-musen ikke - Kun nogle gange, og så nogle gange står den bare helt stille.
Det pisser mig lidt af, for ved ikke hvad der er galt ?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
06. marts 2011 - 16:41 #2
Jeg ved ikke om det er pga opladeren som det lyder sandsynligt - hvad hedder din computer?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 18:41 #3
Din nye oplader skal for at virke optimalt køre med den samme volt som den gamle. Den må ikke give en større volt spænding, men den må godt give en større strømstyrke (ampere).
Giver den en lavere ampere vil du få problemer med at den ikke kan holde for når pc er tændt.
Avatar billede MagnusJN Nybegynder
09. marts 2011 - 16:46 #4
Den lader helt fint op, men jeg kan bare ikke bruge musen, når jeg plugger opladeren i :/ ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2011 - 17:07 #5
Hvad hvis du plugger opladeren i først, og herefter plugger mus i?
Avatar billede MagnusJN Nybegynder
14. marts 2011 - 18:30 #6
Vil jeg prøve nu :)