Avatar billede DerkaDerka Nybegynder
06. marts 2011 - 00:03 Der er 2 kommentarer

Skal bruge NAS server som localhost i forb. m. Joomla

Jeg har søgt omkring og desværre ikke fundet svaret jeg skal bruge.

Jeg skal, som overskriften fortæller, bruge lidt hjælp til at oprette en localhost på en NAS server, der skal bruges til udvikling af en Joomlaside. Vi er flere der skal arbejde på siden ad gangen.

Nogen erfaringer og tips?

på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Six Nybegynder
06. marts 2011 - 00:56 #1
Jeg skal lige være med her :) Har du en nas i forvejen? Eller leder du efter en NAS der kan det du vil?
Avatar billede DerkaDerka Nybegynder
06. marts 2011 - 01:22 #2
Jeg har en NAS, nærmere betegnet en seagate blackarmor 110 :)